Godmorron!

Japp, hej å håå.. Bossen beslöt sig för att vakna väldigt tidigt idag så vi har redan varit på promenad och käkat frulle :P
Och ja för mig är det tidigt när vovve vaknar halv 7 :)
Men det är bara kliva upp med ett leende på läpparna :)
Heeeeela gårdagen gick åt till att städa, sprang mellan köket (disken) och badrummet (tvätt, mm) som en galen person.. haha, det skulle man ha filmat :P Va så slut att benen vek sig i badrummet, haha :P


Bejb!

Åh va jag saknar dig, hjärta!
Tomt hemma utan dig, mm massor..
Får längta vidare ändå tills på måndag ! :O
Men så får det vara nu,
Är glad att du har det trevligt där borta :)
Älskar dig, min prins..

R!

Jaha då va du istan igen.. hmm..
Bara en tidsfråga innan vi stöter ihop här ute :S
Men men.. Går inte att göra så mkt åt.
Tänker juh inte isolera mig här hemma, har faktiskt två vovvar som vill vara ute i det fiiiiina vädret ..
Jaja, håll dig på din spelplan så går nog detta bra.

Zanna Älskar Sin Stefan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0