Hej och åter igen hej :)

Idag kan man lungt säga att jag försov mig, försov mig från livet, haha..
Blev sent hos Eva igår med middag m.m.

Idag är det juh bara ett helt underbart väder!!
Hur fint som helst.. gått varsinn långpromenad me dogsen :) MysPys..
Städat lite och tvättar.. Har nyss målat naglarna me mitt nya naglack :) haha.. (Intressant? NOT)
Bejbi kommer hem i morgon, lääääääängtar masssa! :D
Han har köpt nå till mig :P hihi, såååå nyfiken *nickar*
Nej nu ska jag ta och fortsätta med allt och ingenting! :)

Jo föresten, min Pappa ringde idag :O
Vilken chock.. Men han lät pigg osv, så det var skoj.
Han ville komma och hälsa på nåndag, han är i trakterna :P
Bjöd upp mig, Stefan och hundarna till hans väns hus, tydligen jättestort och hur fint som helst,
Hundarna skulle trivas som fisken i vattnet.. Värt att tänka på nu framöver :)

Heeeej å hååå

Bjuder på en knäppbild :P haha (står å förklarar nå för Steff när han va snabb me kameran)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0