hmm..

Har städat som en tok här hemma medans bejb satt vid datan och tog det lungt, han hjälpte juh självklart till oxå, men jag vill helt göra saker på mitt egna sätt.. hehe... TUSEN tack till Stefans URSÖTA farmor som gav oss en dammsugare :) Kan inte tacka dig nog.. Synd att jag inte kunde följa med dig, är lite alls pigg, men blev förbannad och det var de som fick mig att börja städa som en galen människa.. Vi kikar nog förbi dig i helgen :) Och tack för bullarna :D *mums* Lika goda som alltid :)

Nu till det mindre roliga.. fy faaaan för folk som bara är en ren jävla plåga rent ut sagt! Jag blir GAAAALEN! Vet att Hat är ett stort ord men för denna person finns inget annat ord än rent HATHAT! !!!!!! Ton utav det! Bara av att se dig. fy faan i helvete alltså.. Bara försvinn.. gör alla en tjänst och bara försvinn! DU FÖRSTÖR MIN BÄSTA VÄN!! Och du ljuger om Alllt! Varje ord som kommer ur din mun är lögner och du tror vi inte märker det i samma sekund? Snälla du.. Orka ens vara arg egentligen, jag tål dig bara inte helt enkelt. så va det med de..

Nej om jag ska ta mig ett avslappnande bad kanske..? Lät lockande.. Måste kila ut med Ceros en sväng först, Boss har precis varit och cyklat med Stefan så han sover, men Ceros vill ut en sväng i läng.. nej det får avsluta det hela.. hej å hå..

Älskar dig Steff!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0