Hur gör man?

När allt man säger blir fel?
Hur man än försöker så blir det missförstånd?

Du gick över gränsen för att förstöra mellan mig och bejb,
Slickar Stefans röv och beter dig som ett stort svin och har nu mage att komma hem till mig och be om ursäkt?!?!
Jaa, vad säger man? ...
Jag blev riktigt ställd faktiskt och det enda svar jag fick fram va,
- hmm.. jaa men nu är juh mitt problem inte dig, utan att jag hela tiden måste bevisa min oskuld pga dina lögner..
Du fick väldigt bråttom härifrån..mjo, nojjigare snubbe får man söka med fakla efter..
Du kan inte ta tillbaka dina lögner och du VET att om det fuckar för mig så fuckar jag för dig och jag är ingen fiende du vill ha då din fru är min bästa vän och jag har en heeeel del på dig som är sant och det finns bevis ¨på..
Men att manupilera ett sms..?! Snälla nån.. Snacka desperat.. Jaja, Jag vet sanningen sen får foölk tycka/tro vad dom vill!
Så snälla Darek, håll dig bara på avstånd från både mig och Stefan... För det är ingen som uppskattar din närvaro längre!


Eva
Vi ger inte upp!
Vi kämpar vidare!
Barnen är inget vi bara slänger till vargarna,
Nope, dom SKA hem igen..
Som sagt,
Nu ska dom få sig en jävla omgång..
Socialen, håll i hatten,
Rättsystemet är på väg ifatt er.......

Timmys egna ord :
Lugn mamma, för vet du vad? Jag vet att jag får komma hem igen, och det är ingenting jag tror, Jag VET det..


Älskar dig Stefan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0