Inhandlat vigselring :)

Jajjamensan .. Nu har jag fått min vigselring :D Gissa om det pirrade till ordentligt i magen när den satt på mitt finger för att dubbelkolla att storleken stämde ...? Trodde jag skulle smälla av, diamater och grejjer :O Inte trodde jag att en sån ring skulle hamna på mitt finger.. Såå vacker.. Min underbara blivande make.. Han ÄR den BÄSTA, den UNDERBARASTE! Jag älskar dig så djupt.. hade faktiskt nöjt mig med en ring från en atuomat bara du blir min man :)

 Ser lite suddigt ut :S jaja, den e såååå vacker iaf :)


Vi skulle juh köpa en laddare till våran kamera.. Men icke, inte EN ENDA affär hade just den sladden till just vår kamera.. suck.. varför ska man ha så "feta" saker så tillbehör måste betällas på nätet?! FUCK! Störande moment...



HÅLL DIG BORTA!!!!!
 Bejbi ringde nu och sa att han va rätt säker på att han såg R utanför mitt hus i en bil.. :S Jag kastade mig upp, slängde på hundarna koppel och gick ut i regnet, mest för att markera att han inte skrämmer mig men han hade tvärnitat och gjort en U sväng så han va redan borta. mötte grannen utanför som va med vid rättegången, berättade att han muckar idag, han skulle hålla ögonen öppna och ringa om nåt verkade skumt.. inte för att han tjänar nåt på att ta sig in här när jag inte e hemma då pojkarna alltid är det (om vi inte e ute tillsammans) och in kanske han kommer men inte ett steg innanför dörren, Ceros har en förmåga att släppa in men inte ut..... Ganska roligt att se i verkligheten, en människa upptryckt mot väggen och en fet rottis framför som bara markant talar om att ut kommer ingen förens mamma kommer hem.. Tvekar dock på att Ceros kommer vänta så länge efter de som hände.. det säger nog bara PANG.. ajaj.. det får INTE hända.. eller förresten, Ceros och Boss har rätten att vakta och försvara både mig och vårat hem så.. jaa.. Polisen va helt chockade över att Ceros inte högg då, utan använde sig av sin vikt istället, men träning ger färdighet, tänderna använde han lite för ofta när han va yngre.. :S Dock ENDAST i försvar eller på komando vid en hotat situiation, men de e aldrig kul me en hund som hugger, dock tackar ajg honom för det.. mitt hjärta <3 NEJ han är INTE ett monster, han är enligt alla han träffar den absolut snällaste och pålitligaste hunden som finns med allt och alla, från små kattungar till små små spädbarn, han skulle ALDRIG nånsin skada någon oskyldig, det skulle ingen av dom göra. men det är ändå skönt att veta att dom finns här.. och att dom inte backar när det verkligen gäller.. jaja, han håller sig nog borta annars åker han raka vägen tillbaka till cellen så..

Nope nu ska jag chilla en stund för snart kommer älskade tillbaka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0