jobbigt..

Att sakna min älskling såå fruktansvärt mycket.. Vet att det bara är dagar kvar men ändå så känns det om en evighet.. Gråtit mycket av saknad senaste dagarna, försöker tänka poitivt, snart är älklingen hos mig igen :) Men jag vill ha honom hemma NU! Är helt slut så jag ska faktikt lägga mig och sova nu, var precis ute på den långa mysiga promenaden med pojkarna, dom rullade i det gröna gräset och hoppade och lekte, livnjutare, dom får mig bara att skratta trots om jag är ledsen.. dom är underbara.. Nej god natt gott folk.. Nu drar jag täcket över huvudet.. helst ända till på måndag men de går juh inte :P Har ju grabbarna hemma :) Boss är så arg på alla dom som smäller raketer och smällare så han håller mig vaken mesta dels av nätterna när jag äntligen kan sova.. Men så är det, finns inte mycket att göra åt förutom att försöka lugna ner honom.. Får se om Sonen tänkt sova inatt eller tracka mamma, haha.. återstå att se.. :) Nu börjar dom smälla här, faan oxå och Boss skäller, detta kommer bli intressant.. Jag som är såååååå tröttt! 

Älskar dig Stefan <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0