Klumpidunsen :)

Jajjamensan, tog en långpromís med dogsen nu här i solskenet.. Skogen, åkrar, gröna gräset, helt fantasikt! Fick dock dra omkull Bossen ett par gånger då han inte riktigt var på samma noter om jag ett tag, men de löste sig till det bästa som alltid :) Min lilla terrorist :) haha.. Hur som haver så gick vi riktigt långt och de blev grymt varmt för både mig och herrarna.. När vi väl kom hem och grabbarna satt innanför dörren och väntade på att jag skulle ta av dom halsband o koppel så upptäckte jag att jag tappat min LUR ?! Min förta tanke va, herregud, hur ska jag nånsin hitta den, så långt som vi gick och i högt grä mm.. Stod en stund i hallen och grabbarna sprang och drack vatten, sen var det bara på med kopplet igen, Boss fick följa med, Ceros va totalt däckad, sen var det bara att knalla samma väg igen.. Jag hade dock sån tur att vi faktikt hittade luras på marken :) Måste ramlat ur fickan när jag och bossen hade skilda åsikter om hur man går fint i kopplet, pustar iaf ut för att vi hittade den och nu kan jag lungt påstå att min käre bejbigrabb är TOTALT slutkörd :) hehe.. Nu ligger dom båda här på golvet helt utslagna, Bos ligger med sitt huvud på Ceros framben, URSÖTA :)

Tjoheeejsan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0