Livet leker ..

Nu är jag on my way strax :) Ska in till stan och träffa bejbie, köpa laddare till kameran och ett gymkort till maken :)
Är osäker på vädret, va så varmt när jag va ute me dogsen .. men nu vette tusan, kommer förmodligen frysa.. :S Har varken tid eller lust att välja en ny stil för idag när man redan är färdigklädd osv :P haha.. Ska in på banken oxå oxh göra min broder glad :)

Ursch.. idag muckar R.. :/ Mindre skoj,., hela tiden hålla ett öga bakom ryggen, tack gode gud för mina fina underbara vaktvovvar här hemma :P Bossen varnar för minsta ljud nu, känner nog på sig att de är nå skumt . :S Ceros ligger och trycker vid ytterdörren, duktiga hundar.. *Sååååå stolt* Dom vet mer än vad vi tror, dom förtår mer än vi anar.. nej iväg med kmig nu, hemmet lämnar jag i tryggt förvar till grabbarna bus :)

Älskar Steff <3



 Mammas pojke :)

 -Jajaj, mamma, jag vill inte kolla i kameran.. haha

Kommentarer
Postat av: Sara

Gumman....

Kolla min blogg... :D

2009-05-18 @ 13:36:32
URL: http://indrasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0