Natter..

Hmm.. är helt slut i både kroppen och skallen men kan inte sova.. jättttttejobbigt :/
Haft så ont i magen nu på kvällen :S Fick för mig att de var blindtarmen där ett tag, som vanligt, haha.. Grabbarna ligger här brevid och sover så mysigt, men jag är klarvaken.. :( Kommer bli jobbigt att gå upp i morgon när pojkarna vill ut när jag ännu inte somnat.. suck.. men men, det är bara att kliva upp och se glad ut..
Har haft en sån underbart mysig dag med min älskling idag :) <3
Saknar honom såå mkt på kvällarna och nätterna.. Men snart får han iaf sova hemma på helgerna :D Sweet ..

Jag borde väl göra ett nytt försök till att sova, bättre lycka denna gång, det är bara så blää när man ser hur tiden bara rinner iväg :( Får väl slå en stekpanna i skallen så jag däckar, haha..
Nej men nattinatt på er alla där ute.. Nu ska jag drömma om Bejbi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0