Oj vilken dag

Blod, svett och tårar.. bokstavligt talat.. ursch fy :(  Slutade iaf med att han fick åka til sjukan iaf med polisen.. stackarn..Hoppas det gick bra.. *Tänker på dig*
Tur att jag inte va närvarande utan var hemma och fixa med tvätten.

Har städat ännu mer idag, nu finns det verkligen ingenting mer att städa.. haha.. men jag känner att jag gjort stor nytta iaf :)
Har precis kommit in med dogsen efter en lååååång prommis, lekt med pinnar och bollar så nu sover dom som stockar :P
Nej nu tog min fantasi slut, vet inte vad jag ska skriva ..          ??
Så jag får avsluta här nu, ska dricka mitt te och ta det lungt..
Väntar på att min älskling ska ringa upp igen :)

Nu ringer min älskling.. såå bye bye :)

Älskar dig, stefan, du är mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0