Skön dag..

Har varit och solat med Eva och Darek nu,gått lite i affärer o kikat lite. Köpte varsitt tuggben åt grabbarna så nu ligger dom i sina sängar å gnager för fullt :) hihi..

Fan jag var ute och joggade med Boss igår och lyckades dra upp min skada i knät efter ridolyckan med Celeste.. faan oxå, det är inte alls kul.. Hade tänkt ut och jogga med dom båda ikväll men vet inte om mitt knä pallar det :(  Kan juh säga att det gör lite smååont,, Men men, det går över :) Envi som jag är så blir det nog joggingrundor ikväll ändå.. hehe.. Boss tycker det är super duper skoj och sköter sig så fint :)
Det är ju ett väder som är helt otroligt :D Lite för varmt för pojkarna mitt på dagaen dock, men mot kvällen så är det perfekt för dom :)

Nu är bröllops planerna i full gång :) Såå roligt ! :) Blir ännu roligare nu när mannen kommer hem också, så tråkigt att behöva ta sånt över telefon :( Men det är inte långt kvar nu tills min prin är tillbaka vid min sida <3
Nu ska jag mejla en gammal vän till mig som är proffisonell fotograf och berätta om bröllopet, lovade honom för många många år sedan att han skulle få äran att knäppa bilderna om jag någongång i framtiden gifter mig :) Gratis blir det oxå, passar perfekt, håller tummarna på att han inte är allt för upptagen i sommar..

Pushejjj..

Älskar min Steff <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0