Städdag.. :P

Jopp, vaknade och bestämde mig för att idag blir det en städdag :P
Varit ute med pojkarna precis en sväng till, Bossen kliar örat idag :( Han kliade upp ett sår igår och nu stör han sig extremt på det :( Pluuuuuttttten min.. Tvätta rent med alla möjliga medel.. måste underlätta för bebis.. Så fick dom massa goda rester nu :) Gud så dom mumsade :P

Jaja, idag blir det tvätta, och storstäd.. har dock fastnat på "Våra bästa år" IGEN! "!!" Blir trött på mig själv, haha, patetikt, I know.. Men va faan det är så dåligt att det blir skit bra! Fattar inte vad man kan få alla idér ifrån ...? :S Tar aldrig fantasin slut...? Snacka om en serie som spårat ur för sisådär 30 år sen.....? haha.. Men jag gillar att kolla ¨på det, har minnen av att min mamma alltid kolla på det lik som mormor fortfaranade gör så jag kikar iaf :P Är nog likare min mamma än jag tror, Mormor säger alltid att jag är så otäckt lik henne att hon knappt kan hålla oss isär.. Så vissa dagar heter jag Sabina :) Men jag tar det som en komplimang :) My mom was Loved !  Ursch.. nu började jag sakna henne såå fruktansvärt.. :(
Avslutar här innan tårarna tar över.. Vill behålla mitt glada humör.. Hej å Hå!

Zanna Älskar Stefan!

Vila i frid, Mamma <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0