Trötter..

Jag ber till gud att jag inte håller på att bli sjuk nu när bejb får komma hem och sova hela helgen, har varit så hemskt trött hela dagen att det inte är sant! Orkar knappt hålla ögonen öppna och fyser och svettas om varannat.. ursch.. intalar mig själv att det är vädret, japp! Sjuk tänker jag inte bli, fick iaf alvedon av älskade idag.

Imorgon får Steff som sagt sova hemma första natten på 3 månader!! Gissa om det ska bli underbart ? :D
Ska möta honom på stan i morgon, han skulle träna och sen ska vi ta en tripp på stan igen, hittade en superfin klänning men självklart så var min storlek slutsåld.. suck.. finns bara för stora kvar :( Inte ens på nätet fanns det, så vi ska gå tillbaka till butiken och se om dom kan beställa in den eller om dom kan kolla upp ifall den finns i någon annan butik i Svergie. Sen hittade älsko ett par superfina linnebyxor som jag tror han faktiskt kommer köpa :) Sen ska vi förbi Willys oxå, köpa hundmat m.m :)

Nu ska jag kämpa vidare för att hålla mig vaken till iaf 21.00, får pyssla lite hemma med tvätt osv..

Ta hand om er därute!

Älskar min Stefan Holappa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0