Trötter :)

Vilken mysig dag jag har haft..
Först tog jag ut boss och sprang i skogen en timme, ingen pause, utan verkligen sprang :) Super skönt, bos hade hur skoj som helst.. sen tränade vi en del efter de, sen var pojken helt slut, hihi.. Mamma oxå faktiskt, haha... så jag drack en flaska vatten och la mig på sängen en kvart innan nästa skulle få sin springrunda, oxå på en timme.. Ceros hoppade och lekte och bara njöt av livet.. eftersom han redan är så väluppfostrad så behövde han inte tränas efter våran timmes springrunda, vi busade lite och rullade runt i gräset på åkern i stället, sååå mysigt.. sen satt jag där med honom en stund, han var så lycklig över att få vara med mig själv, tänkte tillbaka på när det bara var han och jag mot världen, min älskade, du är en ängel sänd från gud, min prins, du ÄR hela mitt hjärta!
Jag älskar självklart Boss extremt mkt oxå men jag har haft Ceros nu i 4 år och vi har gått igenom många helveten tillsammans och många himelska stunder.. vårat band är speciellt..Skulle inte byta bort han för nånting i hela världen
..

Sen blev jag bjuden hem till Daniels mamma på grillning :) Så snällt :) Blev super glad ! :) Var hur trevligt som helst och jätte jätte gott :) Vilken otroligt trevlig familj han har, (har inte träffat han mamma och systrar förut). Jag fick lova dom att komma tillbaka och grilla fler gånger :) Kände jätte skönt att vara omtyckt för den jag är. Tusen tack för en trevlig kväll :)

Imorgon kommer min älskling till Gävle  WIIIIIIIEEEEEEEEEEE :) Vi håller tummarna på att jag får komma till honom redan i morgon, saknar varandra så det tar kol på oss.. :( dom 3 senaste kvällarna när vi måste avsluta samtalen har jag gråtit :( jag kan inte kontrollera de, det bara kommer.. Men snart är vi i varandras famn igen och förlovningen sker.. :) Lycka.. jaa.. Nu ska jag kika på en film och sen kommer jag nog somna, är helt slut efter dagen :)

Pussssheeeej

Kommentarer
Postat av: Sara

Gumman!!!



Du vet väl att du o Stefan betyder Sjukt mycket för mig??

<3<3<3<3

2009-05-03 @ 22:15:04
URL: http://indrasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0