Uppdatering:)

Ja eftersom det varit trassel med bloggsidan så har jag icke kunnat komma in och uppdaterat min blogg så jag gör det nu tillsammans med morgontekoppen :)

Måndag

Älsklingen kom hem ifrån Gotland, Helt underbart, så som vi har längtat! :)
Hur mysigt som helst! Grabbarna blev som gaaaalna :) Wiiiieee pappa va hemma igen :)
Vi hade sånt tur med vädret så vi bestämde oss för att göra nånting ute istället för att bara sitta inne och mysa ;)
Stefan hade läkartid Kl 16.00 så innan dess blev det mest inneaktiviteter :P
Men när han kom tillbaka så tog vi en superduper mysig promenad till hans Farmor.. Åh, vad jag bara älskar den kvinnan! :) Kan verkligen prata om allt poch ingenting och tiden bara flyger iväg :) Och lilla söta Nelly, Zanna är såld :) hehe.. Tur att vi inte hade med våra hundar som vi hade tänkt för hon var nämligen hundvakt och Boss går inte så jättebra ihop med den ena hanhunden :/
Blev bjudna på både bullar och hemmagjord brockolipaj *mums* :)
Men tiden gick fööör fort :( Vi var tvugna bege oss hemmåt för att Bejb skulle hinna tillbaka i tid.. Hem med oss fick vi en hel kasse med Hemmagjorda bullar, muffins och brockelipaj *godare än godast* :D
Ska tillbaka på Lördag då vi inte har nån tidspress eftersom Bejb får sova hemma i helgen för första gången på 3 månader :D Jo justdet, på vägen dit så hittade vi en liten snok bebis som spelade död :) Vi hjälpte den till sidan så den kunde slingra iväg ut i den gröna gräset igen :) Fick oxå som sagt ett jättevackert halsband av min älskade :) <3 (Bild kommer upp senare)

Tisdag

Först och främst så vill jag berätta att vi fick lägenheten på Brynäs :) Wiiieee! Så 1 Augusti blir det flytt, blir tajt eftersom vi gifter oss den den 15:e men den det ska nog gå bra :) Igår tog vi det mest lungt, tog med Bejb upp till Eva för att visa dom små ursöta kattungarna :) Jajjamensan, han höll fullkomligt med men det går icke att ta med någon hem :( Boss tycker att Katter är tillför att jagas, inge mysa med som Ceros tycker, men det beror juh på att Ceros är uppväxt med katt, detta är första gången i hans liv om han är utan .. Jag med förresten.. Men vi får våran dos av kissemissar när vi går över till Eva, brukar ta med mig Ceros oxå så han får puss och gosa med dom :)
Var också med Bejb på möte igår, det skrev jag lite om igår och det går faktiskt inte att beskriva med ord, vilken Aha-upplevelse.. tårarna bara sprutade.. Blev uppriktigt sagt väldigt berörd av en yngre man i stefans ålder som delade med sig om sitt liv.. Var faktiskt tvungen att prata med honom efteråt och ge honom en kram, säger bara en sak - STRAKT JOBBAT- Hoppas han kämpar vidare i samma spår..

Nudagen

Hade nyss besök av någon som skulle kolla kyl och frys då det ska bytas och SJÄLVKLART var han fruktansvärt hundrädd... :S Ceros fick vara i vardagsrummet och Bossen fick vara med i koppel, men de gick så bra så :)
Har inte sovit nå vidare i natt alls.. Vaknat tittsomtätt, varit uppe och käkat, rökt och bara vandrat runt, vet inte varför jag sov så dåligt inatt, jag som var såå frutansvärt trötter.. hmm.. aja, det kan väl bli så ibland!
Idag ska jag och hjärta på stan, bla hämta ett bestält halsband åt Bossen :) Sen ska vi kika på kläder, sen var det tusen saker till som helt trillat ur mitt huvud :P haha, vet att jag ska till apoteket iaf :)
Ska snart hoppa in i en dusch och göra mig i ordning så jag är klar när älskling kommer hem så vi kan åka direkt då.
Vet inte om N skulle komma förbi med Nova (Boss mamma)  idag, vore skojjjigt :)
Nej jag får skriva mer sen om jag hinner och orkar och berätta vad vi hittade på nere på stan :)

Pösssshej!



Fick ett sååå fint sms av älskade igår :) Here i´t comes..

Du gör mig till världens lyckligaste man!
Jag älskar dig mer o mer för varje dag som går,
visste inte att det gick mer ens.
Känns som vi kommer närmare varandra hela tiden nu.
Nya dörrar som öppnas o så,
Jag känner mig så bekväm med dig och sån samhörighet! Puss 

@ Stefan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0