Vigsel..

Nu är datum och tid bokat, vi har även fått papper på hur vigsel kommer gå till osv.. sååå vackert.. Vigselförrättaren  är Stefans lekisfröken :) Hon skrev till mig att jag hade hittat en riktigt bra man! :) *Tårögd*
När jag läste upp dikter mm som jag fick skickade till mig så slutade de med att både jag och stefan grät, hihi, så oerhört vackert!!! Allt känns bara helt otroligt underbart!
Och vi har även fått erbjudande till bostad på lägenheten som vi  gärna vill ha :)

Solen skiner och det är en underbar dag :) Lyckan är enorm :)
Nu ska jag nog ta och kila över till Eva en sväng och fika och berätta allt spännande :)
Måste kila förbi kiosken oxå för jag har lyckas städa bort mina cigg igår tydligen.. :S hittar dom INGENSTANS, hoppas verkligen att dom kommer fram så ajg inte råkat slänga dom tillsammans med dom tomma paketen.. *klumpig*

Älskar dig min fästman Stefan :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0