Falska polisanmälningar..

Jag är så trött, så less på folk som inte har nåt eget liv och kastar anmälningar omkring sig som om det inte vore nånting.. Det är GROVA anklagelser och jag känner mig så förbannat kränkt! Vad i helvete lixom?
Vad är det för fel på en människa som ljuger ihop riktigt sjuka historier ? Och dessutom inte ger sig? Det har gått 1 år.. Det tog en vecka, det blev nedlagt av Gävles värsta åklagare.. En sån åklagare som inte ens släpper en P-böter typ.. Då kanske ni hajjar hur jävlig han är? Aja, han la iaf ner allting för ett år sen och nu har människan ÖVERKLAGAT hos en annan åklagare?? Hallå? Vad vill du mig?! Det här känns som en sjuk mardröm, det kan ju inte vara sant?!
Dina lögner kan slänga bort mig i minst 4 års tid!? Har du inget som helst vett i kroppen?
Förra gången sket jag i det men denna gång har det gått för långt och jag tänker anmäla dig tillbaka för både förtal och kränkning.. Helt seriöst, vad tänker du med?

Jag har tidiagre stått åtalad och erkänt det jag gjort utan att blinka, varför förneka nåt jag gjort? Nej, ärligare än så är jag.. Har jag gjort något så erkänner jag det och det vet alla som känner mig. Den gången blev jkag dömd,  jag var bara 16 år men ajg stod för mitt "misstag" !

Men detta är bara fööör mkt! Men jag antar att det kommer bli nedlagt denna gång oxå, men oron man bär på är ändå inte rolig alls :/ Även om jag VET att jag inte gjort nåt, och det vet även DU och dom 2 som var på plats så är det väl inte konstigst att en sånhär sak påverkar en.. Hade det inte påverkat så kan man ju inte vara frisk?

Hoppas det kommer kännas bra när det droppas ett brev ner i DIN brevlåda från polisen..
Det här är en av dom sjukaste saker jag nånsin varit med om..

Nej urch för dig människa! Hur kan du sova om natten? Är det pengar du är ute efter så letar du på helt fel plats, tyvärr... Eller är detta personligt? Shit, hela huvudet går på högvarv.. Vad vill du ? Vad vill du? Vad vill du? VAD FAN VILL DU MIG??????

Och NEJ detta är inget jävla skämt och jag kommer inte skriva ut det jag är misstänkt för , för andra gången för det är så sjuka saker att jag inte kan göra annat än att skaka på huvudet.. Sinnessjukt..

Gud va arg jag blir av detta..
Avslutar här..


Kommentarer
Postat av: Emma - Beställningsdesigner, vardag, m.m

Låter verkligen helt sjukt, vad är den för en människa som gör så ? :/

2009-11-24 @ 14:51:16
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Emma - Tokyodreams

Det är helt sjukt, tycker synd om dig, och jag hoppas det löser sig.



Jasså , har ni också försökt? :)

Kramar

2009-11-24 @ 16:06:29
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: hmm

Ärligt talat, haru sagt detta måste du koomma till saken, va de är du e åttalad för.

2009-11-24 @ 23:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0