Hej Hej :)

Nu har jag duschat , diskat och plockat undan i köket så nu är jag nästan färdig.. Dogsen ska ju självklart ut på promenad igen :)

Iväll blir det kanal 5 För hela slanten :P hihi.. Gillar dagens pogram och jag är ute i god tid för en gång skull.. Puh..

Jag har inte gjort nå speciellt alls idag på dagen.. Stefan cyklade till sin Farmor med Ceros, stackrs Nelly tyckte han var allt för stor och läbbig :( Men upplärd som han är (hehe) så vet han att om människor/djur tycker han är optäck så låter man dom vara ifred! Dom får gärna komma till honom när dom är redo men under tiden låter han dom vara helt och hållet! Duktigt pojke, mammas stolthet :) ♥
Frasen "Men gud så stor han är" hade upprepats ett altal ggr av Farmor, hihi.. Stor och snäll = Ceros :)

Sen fick han även följa med hem till S pappa och leka med hans tik Tindra (Boss syster) det var himla populärt för bådas del.. Härligt! Önskar att jag varit med och haft kameran med mig :) Men det får bli nästa gång, lär ju bli fler ggr eftersom det gick så bra, för att skryta lite så är Ceros faktiskt en UNDERBAR hund som älskar nästan allt och alla, han är lugnet själv och blir väldigt sällan arg eller irreterad :) Tycker jag lyckats himla bra med honom , specellt om man jämför hur han var när jag fick honom vid 12 veckors ålder.. stackrs bubben :( Men nu mår han som en prins :) ♥


Här är han runt året, starx över :) ♥


Bossen tycker dock det var vääääääldigt tråkigt att Ceros hade lekt av sig för nu är han inte så super sugen på att leka med honom.. :( Stackras Bejbi .. Men lite Bus har Ceros ändå bjudit på åt Bossen :) ♥
Boss är förresten mkt bättre i örat nu :D
Bölden börjar äntligen oxå ge med sig, det tackar vi för :)


Han är vår lilla linslus här hemma :) ♥


och tänker placera mig i soffan och vänta in mina favorit program :)

Kikar ni oxå på kanal 5 ikväll?

Puss&Kraam
          

Kommentarer
Postat av: Milda Matilda

Hello! Kul att höra :) Ja, han sa att det var länge sedan ni sågs. Det får ni ändra på! Han är finast i världen, gör mig alltid så glad.



Jag är inte frisk ännu tyvärr, fick ännu mer ont i halsen igår. Så det är bara att hålla sig lugn och kurera sig med mer te och ipren. Hur är det själv?



Hoppas det är toppen! Och säg till om ni kommer till Sthlm, hörde att ni flyttat härifrån.



Kram!

2009-11-11 @ 10:19:37
URL: http://tildars.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

jo de e klart vem gör inte det :P hehe



tacktack, jo vi får se... men jag hoppas att jag fixar det också snart (sålänge jag bara tar mig tiden att fixa det)... kramkram

2009-11-11 @ 12:21:43
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Milda Matilda

Men åh tack! Blev superglad för din komplimang! Och ja, när är det vår tur???? Stackars Andreas, han blir rädd varje gång jag pratar om det. Han tror att jag vill ha barn nu, men i själva verket är jag inte alls mogen för det ännu!



Men du är ju gift nu ju :) Då blir det iaf ingen oäkting haha! Din man verkar ju så gullig så det verkar ju bara vara att tuta och köra ;) Kram på re!

2009-11-11 @ 14:03:51
URL: http://tildars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0