Hmm..

Jag har absolut ingen som helst skyldighet att berätta allt i denna blogg, jag skriver det jag vill skriva, delar med mig av det jag vill dela med mig av, inget mer med det. Kan man inte ens nämna sitt namn så ska man väl inte heller påpeka vad jag ska skriva om? Dom som behöver veta, dom som står mig nära, dom vet, det räcker.. Sååå.. HMMMM.. på dig med ;) *Nyfikna människa*
Dessutom så står det ingenstans i det inlägg du komenterat att jag är åtalad...? Fått det ifrån?
Stoooor skillnad på
misstänkt & Åtalad.. Lär dig läsa ordentligt kanske?

 MIG??

Kom precis innanför dörren här hemma, varit på ett energitagande möte.. gah.. Sovit 2 timmar inatt, det här med sömnen gör mig tokig! Funderar på att ta mig en powernap men då kommer jag nog inte upp igen.. hehe :P
Får hitta på nå annat helt enkelt..

Vad gör ni idag?

Nu ska jag dyka ner i sängen en liiiiiten stund och mysa med mina älskade hundar :)Det ser såå mysigt ut ♥


Puss&Kram
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0