Kärlek, Kärlek, Kärlek <3

Nyss kom min underbara Make hem och med sig hade han dessa vackra rosor :) ♥



Och detta underbara söta kort ♥


Och i det söta kortet :) ♥



Underbara man.. Jag är så lycklig! Det pirrar i hela magen på mig, jag är fortfarande NYKÄR :)
gud, så jag älskar dig, Stefan! Jag blev så förvånad, började nästan gråta.
Tack min ängel, tack :)

Visst är han bara för underbar?? ♥


Tro inte att han inte fick nåt för han fick ett kort med en egenskriven dikt i till honom tidigare idag :)
Han blev jätteglad och rörd :) SÖTNOSEN MIN ♥

Blir mysmiddag idag, Lax, som vi båda älskar.. Mumss.. är hungrig nu :)


Träffade även Karin idag en sväng.. Vi tog en promenad med Ceros och jag fick ett par läsglasögon av henne som jag förr i tiden brukade låna då mina gick sönder och nu när hon köpte nya så kom hon på att mina var trasiga, hur gulligt är inte det? Så hon kom hit med dom åt mig, ringde bara sådär från ingenstans, var inte alls beredd, ännu en överrasking idag..
Tusen tack Karin ♥
Nu kan jag titta på tv och sitta vid datan utan sprängade huvudvärk! Du är en så otrolig vän! Puss på dig!

Här är dom iaf :)

Haha.. :P I LOVE THEM :D


Från sida, visst är dom läckra? :) Återigen, TACK KAKA :)



Boss var ju som sagt hos Vetrinären idag..Och han skötte sig JÄTTEBRA :)
Visst tyckte han inte att det var så värst kul men han höll ut , så stolta över honom!
Han fick droppar som han ska ha i örat 5 droppar 2ggr per dag i 3 veckor och sen ska vi komma på återbesök och då ska han förmodligen sövas ner så vetrinären får kika ordentligt i örat.
Bölden han har är tydligen en "blodböld" för att han kliat sönder ett blodkärl i örat, stackars liten :(
Han ska nu även börja äta allergifoder som kommer att hjälpa honom otroligt mkt.. Skönt att höra att han kommer bli helt bra igen! Vilken lättnad.. Nu är han trötter efter sitt besök hos farbror doktorn..

Stackars älskade hjärta, ena örat är såå stort och svullet,
Han ser så ledsen ut.. gobiten :(
Detta är innan vi åkte in idag, vi tvättade inte rent det innan,
Så vetrinären fick se hur det ser ut otvättat.
Annars tvättas det rent 3-5 ggr om dagen med bomhull och vatten.
Men nu ska det försvinna för gott, det kommer ta tid, men bort ska de!
PussPussPuss på älskade Boss ♥



Och pojkarna hade saknat varandra när Boss var hos Vetrinären så
det blev en massa mys när han kom hem igen.. ♥
Hur söta är dom inte? :)




Hörs kanske senare!

Puss&Kram
         

Kommentarer
Postat av: sirpa

Glasögonen och tröjan passade dej jättefint,,kanon läckert,och mysigt med rosor, Stefan är jättenoga med att förgylla med lite presenter och överaskningar,han tycker om att ge.Och det är en god egenskap han har.Hoppas att ni får en riktigt mysig ett års kväll tillsammans./Sirpa

2009-11-03 @ 19:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0