Måndag

Personligen så tycker jag inge vidare om måndagar alls.. Uh.. Men denna måndag har varit supertrevlig! :)

Klev upp själv (Stefan var vråltrött& ville allt annat än gå upp) hihi.. Efter att jag väckt honom 5 ggr så tröttnade jag och tog ut Ceros på morgonpromenad och när vi var ca 5 meter från vår port (på väg hem igen) så mötte jag en trött Stefan och en pigg och glad Boss :)

Dagen har spenderads men Älsklingen och svärmor.. Har varit på både OWE´S och IKEA, riktigt mysigt :)♥
Tack kära svärmor för allting och en trevlig dag :) Massa kärlek till dig ♥

Väl hemma igen så möttes vi av två superglada vovvar :) Alltid lika mysigt att komma hem till dom två som har längtat såå efter en :) ♥
Plockade upp och ställde iordning allt på sin nya plats :)

Har väldigt ont i både ben och fötter nu.. hehe.. Har nyss tagit mig ett varmt, skumbad! UNDERBART!

Jag har egentligen inte så mkt mer att skriva om just nu..

JO! Idag damp det ner ett brev till mig i brevlådan som gav mig så gott som en hjärtinfarkt!
Är folk helt jävla rubbade i huvudet? Trodde att jag skulle svimma..
Nej FY, försöker att inte ens tänka på det.. Jobbigt..
Snälla människa, ge upp & Skaffa dig ett eget liv?
Lär ju styra upp det där på ett eller annat sätt iaf.

Aja nu ska jag slänga mig på soffan en sväng :)

Ha det toppen!

Ps. Glöm inte bort frågestunden som avslutas på onsdag kl 20.00 :) Ds.
Alla frågor får sitt svar på Onsdagskväll eller nångång på torsdagen,
Dom kommer publiceras här i bloggen :)

Puss&Kram

             

Kommentarer
Postat av: Milda Matilda

Vad härligt att ni tyckte klippet var kul :) Den stora, tjocka pandan är ju bara för skön! Fin blogg du har, riktigt söta hundar! Vad är det för raser?



Ta hand om dig så hörs vi :)



Kram!

2009-11-09 @ 19:13:36
URL: http://tildars.blogg.se/
Postat av: Milda Matilda

Klart jag ska ta hand om honom. Just nu är båda han och jag veklingar, båda är sjuka. Men jag försöker att förgylla hans vardag så gott jag kan ;)



Hundarna ser riktigt charmiga ut, de ser ut att vara riktigt keliga, goa och roliga. Älskar hundar med personlighet!



Kram på dig!

2009-11-09 @ 19:48:21
URL: http://tildars.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

jo de e klart.. firande vet jag inte om det blev så mycket av men han fick en present innan han stack till jobb iaf :P låter som en trevlig dag :)

2009-11-09 @ 20:45:33
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Sara

Gumman, vad för brev har du fått nu???



hälsa Stefan o pussa Ceros o Boss från mig o Indra

Älskar er... Pusss

2009-11-10 @ 10:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0