Promenad till ÖB..

Idag tog vi oss en promenad till ÖB..En riktigt mysig promenad lär jag säga :)
Dock svårt att klä sig rätt nu tycker jag, blir alltid för varmt eller för kallt, vi båda tog av oss mössorna, jag behöll min halsduk på då jag lätt får ont i halsen men inga vantar och tillslut öpnnade jag t.om jackan.. hehe..
Väl framme på ÖB så tog jag en vagn så vi kunde ta av oss jackorna och slippa bära omkring på dom, riktigt skönt!
Gick omkring där inne tillsammans en bra stund och kikade på lite allt möjligt, vi visste vad vi skulle ha men det blir ju alltid nånting extra, idag blev det lite hudlotion (jag är beroeende, hehe) och vämeljus, våra är så gott som slut och der går ju inte när det är så mörkt ute, älskar ljus!
Idag hittade jag iaf ett jättefint fotoalbum ska bli så mysigt och kul att sätta in alla kort :)
Det stod att det kostade 39 kr, vilket är jättebilligt! Och det var precis dom måtten som korten är oxå, alla andra var för små så vi slog till på den :) När vbi väl hade betalat så tyckte vi det blev lite dyrt och kikade kvittot, då kostde albomet plötsligt 89 kr :S Skumt, inte för att det är mkt pengar men det var ju de dubbla med det vi hade räknat med, aja, jag är iaf hel nöjd, kommer bli så tjusig så :)

Här är det nyinköpta albumet :)


Jag hade egtligen tänkt mig nå mer "gulligull" men jag ångrade mig,
Detta blir perfekt :) Kan man skriva om bilderna oxå, kul! :)


Även några större kuvert inhandlades så jag kan skicka alla bilder till mormor som jag gjort kopior på,
Nu fattas det bara frimärken, men visst har dom blivit svindyra med åren??!

Vi tog även en sväng förbi Plantagen för att kika på krukor till våra blommor här hemma, där fastnade vi en bra stund oxå, det var såå mkt fina/vackra och söta julsaker framme, så där gick vi och drömde oss bort, hihi.. Dit ska vi helt klart i slutet på månaden och inhandla massa sött till julen♥

Vid det här laget var jag skapligt trött i både fötter och ben, hehe och vi hade sån tur för svärmor hade varit i Valbo och shoppat lite med en värninna så hon plockade upp oss så fick vi åka bil hem, slapp vi gå ;)
Väl hemma så ställde jag mig och skalade potatis och sen tog vi en prominix med Dogsen till "Centum" och köpte cigg.. Gjorde en slags gryta till middag, blev riktigt god :) Fick och får än beröm av maken :P hihi..

Nej nu ska jag snart sätta mig med alla korten .. Får se om jag orkar med alla idag men jag ska iaf påbörja .. :)
Ska bli riktigt kul! Nu ska jag mysa lite med Stefan i soffan!
Vi hörs!

Bjuder på en bild på min älskade nyköpta halsduk nu oxå :)
I really LOVE IT! ♥


Ps. Svärmor kom förbi med Gräddtårta ifrån Stefans Momor .. MUMS! hihi Ds.

Puss&Kram
               

Kommentarer
Postat av: zandra

hej! måste vbara säga att du har en fin blogg och gillar att du stavas med z...

sen tyckte jag att du hade en bar kommentar på kissies blogg....



kram

2009-11-07 @ 21:06:11
URL: http://zlove.blogg.se/
Postat av: sofia

hoppas kissie läser sina kommentarer.. det du skrev var jättebra! =)

2009-11-07 @ 21:13:15
URL: http://soffilina.blogg.se/
Postat av: Sanna

Mysigt med promenad. :D

Lyxigt o ha nära till ÖB, de vill ja också.



hahaha, ja nu fick du se gubben ! haha! Shit, han e gammal nu.. Han fyller fan 31 den 1 januari. :P



Hoppas allt e bra med er !

Massa kramar <3

2009-11-08 @ 05:24:47
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: Sara :)

Äntligen fick jag se hehe , fiiiin halsduk! och foto albumet också, va ju jätte jätte fint ! :D

pusss <3

2009-11-09 @ 10:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0