Promenad

Jag & Älsklingen tog oss en promenad till Dollar..Vi kom faktiskt hem bara för en stund sen.. Hittade dock inget det jag letade efter men vi fick med oss hem lite smått och gott ändå :) Bl.a två jättesöta ljushållare som passar toppen fint brevid blomman i köksfönstret :)
Sen vart det mest lite (eller ganska mkt) hundgodis, behövs verkligen nu när Boss ska få sina droppar 2 ggr om dagen, måste ju få en god mummig belöning efteråt :)
Nu har jag äntligen kommit ihåg att köpa nya glödlampor, den i klädkammaren dog för säkert över en vecka sen, inte så kul att leta efter kläder i mörkret, hehe.. Men nu är det ljus igen :)


Nu lyser det i mörkret :)


Ikväll MÅSTE jag verkligen torka mina vackra rosor som jag fick av Stefan på vår Årsdag ♥
Men jag kan inte bestämma mig för vart jag vill ha dom än, lär klura ut det snarast så jag kan torka dom :)
Kommer dock att sakna dom på köksbordet,blir alldeles varm i kroppen när jag ser dom och dom doftar såå gott♥

Vet att ni redan sett dom men jag får inte nog av dom :P hihi


Hungrig är jag också, la kycklig i honungsmarinad igår..Kommer bli riktigt riktigt gott! Nu har det legat i marinaden över natten.. Åh, magen vrider sig, haha.. Ska ställa mig och skala potatis snart, eller ska vi ha pommes till? Hmm, kan inte bestämma mig, själv är jag tvärtorsk på Potatis men jag lyckas alltid skära upp händerna på skalaren, fattar inte hur jag lyckas? .. haha..


Inte bild på våran blivande middag, men visst såg det riktigt gott ut?


Nej nu ska jag sätta fart med allt möjligt, ska bl.a kika igenom korten igen och plocka ut dom som ska skickas till min älskade MorMor ♥ Hon har längtat så efter att få dom så jag ska se till att lägga dom på lådan i helgen så har hon dom i början av nästa veckan, då blir hon glad och de gör mig glad! :)

Oj vilket långt inlägg det blev igen :P

Ha det toppen så länge så hörs vi av!

Puss&Kram
             

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vad gör du? :D

2009-11-06 @ 19:24:05
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

visst är dem :) dem va små som råttor. fast dem va tydligen ändå större än vad andra nyfödda är.. nästan dubbelt så stora ;P

2009-11-06 @ 19:46:23
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv, Vad mysigt :D

Jag har också bara tagit det lugnt och kollat på tv hela kvällen är jätte trött efter en stressig vecka i skolan :)



Rösta gärna på mig här http://amandavardet.blogg.se/2009/november/finalister-i-veckansblogg-ar.html?_tmp=b40b356d8e341b85647ea70cd2589f008ed57215 , jag är nr 4. Det hade varit jättesnällt! :) <3

2009-11-06 @ 22:28:24
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

tack jo det hoppas jag med... hatar att va sjuk o förkyld :/

ska jag göra :) mm min mamma sa det med att hon växte sjukt mycket dem sista dagarna innan hon skulle föda...

ja dem har jättefina och hyfsat billiga album där och så kan man ju göra dem lite som man sj vill och det är ju kul :) kramkram

2009-11-07 @ 11:13:42
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0