Puuuh!

Nu har jag suttit i flera timmar och valt ut kort som ska framkallats, krånglat som tusan men nu ÄNTLIGEN är jag klar :P
Det blev över 300 bilder , så det är ju den hel del.. Men där ingår bröllopsbilder som ska skickas till mormor b.la.

Mitt i det har jag lyckats laga middag, kokletter, pommes och sås, mums :) Och självklart diskat..
Är helt slut i huvdet efter att ha suttit och valt ut bilder.. hehe.. Skönt att det är klart, hoppas nu att allt gick som det skulle men det märker jag när det kommer hem i brevlådan..

I övrigt har det varit en lugn dag, har handlat en supermysig Halsduk, blev inte den jag hade planerat att köpa men jag är mer nöjd med den jag köpte än den jag skulle köpa så det är ju toppen :)

Nu är jag trött på datan för tillfället.. får höras senare eller imorgon?

Nu är det Unga mödrar.. Bye Bye 

                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0