Sorry..

Ursch, jag känner mig taskig emot er läsare för den hemskt dåliga uppdateringen..

Saken är den att jag har haft sådana ryggsmärtor att  jag helt enkelt inte kunnat :(
har inte kunnat sitta upp alls.. Jättejobbigt.. Nu är det liite bättre, fick alvedon och liniment utav Svärmor♥
Har tidigare knaprat Ipren men det gjorde ingen som helst skillnad.. Aja, nu vet ni iaf varför jag varit "borta" !


Hur mår ni alla andra därute?


Idag var jag och S hos svärmor och åt en god middag och umgicks, mysig! :)
Kanske även därför jag är bättre i ryggen nu mot kvällen? Jag har varit i farten lite istället för sängliggande som man lätt blir när det gör så hemskt ont.. Men sanningen är ju den att det blir värre ju mindre man rör sig, även om det inte känns så när man plågas så jävligt!


Svärmmor med underbart söta Nova :) ♥



Imorgon ska vi till vetrinären med Boss..
Våran lilla skurk här hemma har fått en ordentlig infektion i ena örat :(
Ursch så vi lider med honom, lillgubben.. ♥
Hur hemskt det än låter så ser han rätt söt ut har vi konstaterat..
En DumboBoss.. Nej, fy va dum vi är!
Imorgon ska han iaf få hjälp,
Vi har gjort så gott vi kunnat men helt plötsligt så sa det bara PANG och det är nu ohållbart för den lilla sötnosen!
Det ska nog gå bra i morgon, själv är jag övertygad om att dom lär söva honom för att få ens få titta i örat då han knappt låter oss göra det.. Vi får men det är inte populärt vill jag lova..
Nu håller vi alla tummarna för att det går toppen bra för vårat hjärta i morgon och han slipper detta för gott!


Hur charmig är inte denna gosse? hihi..♥


Mer då.. Hmm.. Det är väl inte så mkt mer som hänt/ska hända vad jag kan komma på nu..

Just det, IDAG fick jag iaf mina mediciner.. Väntat sen i Onsdags, men vad säger man?
Vi blev dock förvirrande och fundersamma när vi började räkna.. "Detta stämmer inte" .. hmm..
Lär kila förbi Apoteket i morgon och få ut en receptlista och se om det är som vi tror eller om han (läkaren) helt enkelt tabbat sig lite.. Återstår att se..
Vart smått less idag när jag fick en kallelse för återbesök idag, hos ännu en NY läkare, va fan lixom?
Dom lär iaf skjuta upp det en vecka då han var 5 dagar sen med receptet.. Hmm..Det ordnar sig :)



Jag är lite småtrött.. Nej jag är väldigt trött men ändå inte.. Som vanligt när klockan närmar sig läggdags.. suck..Då piggnar jag till minnsan och ska göra både det ena och det andra.. Idag tänker jag dock inte göra det, jag tänker bara krypa ner och slå på en film för att sedan somna.. Lär ju upp i vettig tid i morgon med lillskiten som sagt.. Tror ändå inte att jag kommer somna förens närmare småtimmarna som vanligt (Nu för tiden) men jag får orka upp ändå helt enkelt! :) Man orkar om viljan finns :P

Jag avslutar här så länge, får se om jag kommer på något mer att skriva senare om jag är uttråkad :)

Ha det topppen allesammans! :)

Älskar min Stefan och våra bebisar ♥





BTW, IMORGON ÄR DET INTE VILKEN DAG SOM HELST FÖR OSS :)
Men det tar vi i morgon :)

Puss Puss

   

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

jasså va kul vad är det för dag för er idag då? :) nyfiken*

jodå de e fint.. vi ska ha kalas för c idag istället efsom han inte va hemma i helgen, så det lär nog va full rulle hela dan. händer hos er?

kramkram

2009-11-03 @ 11:08:05
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0