Familjen är samlad <3

Igår var jag och hämtade Stefan på sjukhuset när han blev utskriven, så nu är han hemma hos oss igen!
Det är sådan lättnad så det är svårt att sätta ord på..
Han var pigg och kry så vi tog en lång promenad med pojkarna som för övrigt blev minst sagt överlyckliga när pappa kom in genom ytterdörren igår.. hihi.. Blev en massa hoppade (som dom vet att dom inte får) och en himla massa pussar :) En riktigt kärleksfull hemkomst! ♥

Kärlek,Lycka,Lättnad, Kärlek, Lycka, Lättnad ♥


Även om Stefan var pigg så var jag helt klart raka motsatsen, helt slut, utmattad efter dessa dagar, jag har ju inte sovit många timmar så jag längtade verkligen efter att få lägga mig i sängen, tillsammans med Stefan och bara få sova i lugn och ro..

MysPys :) ♥


Vi tog varsinn dusch och byttes av vid spisen, lagade en god middag, en välbehövlig sådan :)
Vi hade bestämt oss för att äta Lax först och hade tagit fram den ur frysen och allt men under promenaden med hundarna ångrade vi oss, så det fick bli Lövbiff, potatis, beasås och vitlökssmör.
Laxen ska ätas ikväll istället :)

mumma! :)


Till maten satte vi på en film och myste allihopa, hela familjen i vardagsrummet med massa tända ljus ..

Min lycka är total av att se oss alla tillsammans igen efter allt detta ♥


Vi kikade på Criminal Minds tillsammans och efter det skuttade vi i säng.. Boss var lite surig för att han inte längre kunde ligga på Stefans plats och använda mig som kudde, han fick ligga i sin egen säng som vanligt, han visade sin frustration genom att bestämt knalla ut och lägga sig i soffan istället, gofis :)
Satte på en film och tände ljusen i fönstret som alltid tänds vid läggdags för min mamma och nu också för Mohid..♥
Jag tvärslockande på Stefans bröst och sov så gott, vaknade dock till en gång vid 4 på morgonen och var tvungen att kolla så Stefan andades.. tar nog ett tag att få oron att försvinna..

Vi hade också bestämt att sova tills vi vaknade idag, sovmorgon! Vaknade till vid 11.00 :P Men alla andra sov fortfarande djupt så jag satte på ett avsnitt av en serie på datan som Stefan såg igår medans jag sov..

Sen vid 12.30 vaknade alla här hemma på strålande humör, dock en förkyld och nysande Stefan och en halsont och huvudvärkande Zanna, men det gick över efter en treo och en kopp grönt te.
Ut med vovvarna och ja... Här sitter jag nu :)

Hade tänkt att baka nåt idag :) Ska tänka till och fråga vad som önskas och vad vi har i skafferiet!

Jag idag, Utvilad & lycklig :)


Älsklingen nyss, nyrakad och glad ;)


Sen vill jag verkligen tacka er alla som varit ett stöd igenom denna kris, ni är guld värda, tack! ♥

Glad Påsk På Er :)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Moster Sandra

Skönt att det är lugnt nu!

2010-04-04 @ 18:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0