Fika hos Svärmor & Kjell!

Hej allihopa!
Förlåt för en dålig uppdatering dom två senaste dagarna men jag har haft så fullt upp och haft tid att sitta vid datan.. Men nu så :)

Har varit på födelsedagsfika hos svärmor som fyller år på Onsdag men vi alla var där och fikade idag :)
Riktigt trevligt! Har ätit mummig smörgåstårta :) hihi.. Tog med mig kameran idag och knäppte lite bilder :P

Jag & Stefan hemma innan vi åkte med Sari till Sirpa :)


Stefan knäppte en bild på mig förresten, igår när vi var och stohandlade så passade jag på att köpa hårfärg :)
Så igår kväll så var Stefan min personliga frisör :) Finns ingen som färgar mitt hår så bra som min man ♥

Jag är jätte nöjd :) Har redan fått massa komplimanger! hihi..

Vad tycker ni om resultatet?


Stefans Kusiner :) Nina, Tony och Tom :)


Och Kaj och Kicki :) Och lilla Dior i mitten .. :)


Sirpa AkA Svärmor.. ♥


Och Sari, Stefans moster! Urhärlig människa
Som Stefan för övrigt ska tatuera nästa Lördag :)



Och en av hennes söner var med :) Lilla Söta Kim ..


Härlig bild på Kjell och Stefan :) ♥


Vi fick med oss en hel påse med sängkläder utav Svärmor, jättesnällt! Tusen tack :)
Så nu har jag bäddat rent i sängen .. Så härligt.. Längtar tills jag får gå och lägga mig, haha..

Fiiiina sängkläder :) (Har ju dock överkast på dagarna )


Direkt när vi kom hem så tog vi direkt ut våra små pojkar och gick på promenad :)
Tur var ju det för det började småregna när vi var nästan hemma igen och Ceros hatar regn.. Knäppis..

Nu är dom trött och sover som stockar tillsammans ♥ *ÄLSKAR*


Nej nu ska jag slappa en stund i soffan och kika på TV, sen blir det till att dammsuga, hundarna släpper så mkt päls nu :/
Och Stefan har en sittning imorgon kl 14.00..
Alltså, det kommer en tjej, en gammal tjej kompis till mig och ska få sig sin tatuering :)
 Ska bli kul att träffas igen också, var jätte länge sen!!

Jag ska sätta upp ett inlägg lite senare med några nya bilder på Stefans tatueringar som han gjort .. Men det blir senare ikväll..

Ha en toppen dag!

kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla skönt att hon är tillbaka!!

Är som att en del av ens hjärta har varit borta...

Tur att mamma kunde ha henne istället!

Kram

2010-04-18 @ 13:22:02
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0