Gårdagen i Bilder..

Vi åkte till Steff & Rola igår kväll för att umgås, äta chips, dricka cola och Stefan skulle gadda Steffe..
Har sån fruktansvärd huvudvärk just nu så jag sätter bara upp bilder ifrån igår..

Jag & Steff :) Haha..


Jag & Rola :)


Vi två igen :)



 Vi hade så trevligt tillsammans  

Stefan gadda Stefan..Va komiskt när man ropa på nån av dom :)


Stefan byggde alltså vidare på Steffs tidigare tatuering..

Resultatet..

<-- och insidan --> 

Alla blev nöjda och glada :)

Medans grabbarna satt och pyssla med detta så gjorde vi tjejer i ordning..

Så gott det var, vi åt allihopa tillsammans innan vi drog oss hemåt..


Men gud förresten,
Rola, tog med mig upp på övervåningen (dom bor i hus)
Och vi satt och tittade i fotoalbum på deras söta söner..

Sen från ingenstans så tar hon fram ett par SÅÅÅ läckra skor,
Pröva dom här sa hon..
Jag satte på mig dom och dom satt som gjutet.
Sen säger hon,
- Du får dom utav mig..
Jag blev helt chockad!
Dom är sprillans nya, aldrig använda och hade dessutom gått på en hel del pengar.
Jag kunde inte ta emot dom först, det var för mycket, för snällt.
Även om jag var helt förälskad i dom.
Men hon gav sig inte, hon ville att jag skulle ha dom.
Hon hade aldrig tänkt att göra sig av med dom egentligen då hon verkligen älskade dom men inte kunde ha dom.
Därmed var det så svårt att ta emot,
Hur som helst, jag blev så tacksam att jag började gråta.. :P *lipsill*
Nej, men alla med ett hjärta hade reagerat så efter hon berättat hur mycket hon älskade skorna.

Dom är såå fina och även super bekväma! Tusen tack, gumman ♥




Tusen tack för en otroligt trevlig kväll, det lär vi göra om snart som sagt :)

Puss&Kram






Kommentarer
Postat av: Rolla

Läser din blogg för första gången idag, ville bara säga att det var jätte trevligt att ha er här... puss

2010-05-02 @ 08:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0