Gårdagens möte..



Igår var jag som sagt på möte eller jag var med i samma studie som jag varit med i 3 ggr nu..
Vi träffades på tågstationen och gick tillsammans upp mot stan..
Gick och pratade lite om hur länge sen det var vi sågs och hur mkt man förändras utseendemässigt osv..

Vi satte oss iaf på Waynes´s Coffee och beställde in jätte-mackor och dricka :) Jag tog en chocklad med grädde.. Mums ;)
Sen satte vi igång, jag fick skriva under en slags fullmakt som innebar att dom får hämta ut papper ifrån alla dess myndigheter för att kika på. Tex, om man är dömd för ett brott osv.. Ingen större deal för mig :)

haha, nerå.. Jag har en dom från när jag var 16 år,
Ingen större hemlighet.


Jisses vad frågor jag svarde på  igår, i 4 timmar satt jag och svarade på frågor och berättade saker som hänt dom senaste åren.. denna gång var det dock inte alls lika jobbigt psykiskt som det varit tidigare.
Cecilia kom ihåg första gången som vi träffades , vilket är ganska otroligt då hon gjort tusentals intervjuer med olika ungdommar och det var ju faktiskt 7 år sedan första mötet..Men det var ju ändå lite smikrande att höra :P



Emot slutet började jag dock bli hemskt trött i huvudet och det kändes nästan som om alla frågor smalt samman.. haha.. Men det gick bra ändå.. Lite snurrigt blev det på vissa punkter och jag var tvungen att verkligen tänka efter, jag har ju bott på så många olika ställen så det blir lätt lite mycket på en gång och jag lär stanna upp och fundera..

jag fick även med mig en hel bunt papper hem också som jag ska fylla i och skicka in, lär sätta mig med det idag, igår orkade jag faktiskt inte nånting när jag varit ute med hundarna..
Men idag så ska jag sätta mig och kryssa osv..



Ska även skicka in ett DNA prov..

 

Och dom ska även ringa min pappa och fråga om han är villig att lämna ett han med, det är ju den närmaste släkting jag har..

Japp, det var gårdagen det :)

Nu har jag massa papper att fylla i..

Ha det så bra allihopa!


Kommentarer
Postat av: Moster Sandra

Vilken kul grej, eller d lät väl fel men intressant iaf.

2010-04-28 @ 17:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0