Inge lust..

Idag har jag ingen lust att blogga.. Har väl ingen lust till nåt alls egentligen..

Började iaf dagen med en promenad på 2 timmar med min älskade Ceros, han är det bästa i hela mitt liv, utan honom skulle jag gå under.. Han är mitt ljus, mitt hopp, han är mitt bultande hjärta ♥
Så länge jag har honom vid min sida så spelar inget annat någon roll..

Hjärtat är trött efter promenaden..Jag Älskar Dig SÅ!!!



Tog som vanligt även Boss på sin långis på eftermiddagen,
Tränade lydnad med honom, duktig pojke, lite "tittig" i början men det gick över efter ett tag..
Som belöning så lekte vi massa i snön och gräset med pinnar, gud så lycklig han var..
Vi var ute på våran promenad ca 1,5 timme..

Skrutten blev så trötter, han gosa ner sig i soffan och sover än ..♥


Borstade båda pojkarna idag också, lär göras varje dag nu då dom byter päls.♥


Utöver det så har jag gjort allt hushållsarbete, som alltid, inge mer med det.
Allt lär ju göras och det är bara en enda som gör det.

Undra hur det skulle se ut om jag struntade i det och gjorde precis vad jag ville precis hela tiden utan att tänka på nån annnan..?
Intressant tanke..


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mama till Milton&gravid i v38]

Jag vet hur det är. Gör inte jag allting eller tjatar tills nått blir gjort - så blir det orört. Skittrökigt.

2010-04-09 @ 16:19:56
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mama till Milton&gravid i v38]

Nä det är samma här.. Vet dockatt dom är uppfostrade i att hjälpa till mycket hemma.. Så man börjar ju fundera på vart man gör fel...

2010-04-09 @ 19:10:31
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så söta dom är!

2010-04-09 @ 23:55:09
URL: http://nize.blogg.se/mittliv
Postat av: Moster Sandra

Ni gör helt enkelt fel! Lär er att tänka att Ni gör det för Er själva, är inte killarna intresserad av att ha d snyggt hemma så kommer dom inte göra ett jota. Så mitt tips är att fundera på om det verkligen är så viktgt att det är snyggt o städat runt Er... För jag lovar Er det är helt lönlöst o hålla snyggt för en snubbe som skiter i vilket..



Håll rent det som är viktigt för Er resten får isf. killen sköta om d är så viktigt för han.. Problemet kommer bli samma en vacker dag då det kommer bebbar in i familjen, Ni tar på Er för mycket o killen kommer inte vara så där super intresserad av att ta hand om barnet då Ni ändå väljer att hela tiden soppa mattan efter Era killar!



Ge dom lite motstånd tycker jag!

2010-04-11 @ 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0