Massa gjort.. (Långt inlägg.. Bra jobbat om du orkar läsa hela ;)..)

Orkar du läsa hela detta så borde du ju lämna en komentar .. :)

Det bästa man kan göra egentligen när det är fööör mkt i ens huvud och hela ens liv tas över utav sorg är att ha ett fullproppat schema! 

Denna natt var lika som varje år , detta datum, vaknar kl 01.00.. Ut och går en stund.. Somnar om, vaknar kl 04.00 PANIKSLAGEN och gör allt jag kan för att kunna somna om.. (Dessa tider har med min älskade mammas död att göra)

Idag kom beskedet, fast för 16 år sedan.. Tiden går så fort! Men jag glömmer aldrig den natten, den morgonen då du inte ville vakna mer, jag glömmer aldrig när hela familjen var samlad på polisstationen..Jag hoppas du vet att ingen av oss har glömt, vi tänker på dig varje dag..

Inatt fick ditt ljus i fönstret brinna ut tills det slockande..Jag älskar dig ♥


Detta år hade jag dock ett möte 10.15 som jag verkligen behövde gå på vilket var mer än perfekt!
Vaknade innan klockan, dvs 07.30 (Väckte dock Stefan till jobbet kl 06.00) klev iaf upp, ut med pojkarna, det var skönt, jag behövde luft! In med grabbarna som ville ha frulle, jag åt samtidigt som dom, sen hoppade jag in i en dusch, gjorde mig klar inför mötet.. Tittar på kl.. Fan också, tid över.. Hmm.. Ställde mig och diska, plockade lite här hemma och bara väntade ut tiden så jag kunde börja promenera emot stan.

Påklädd och klar knallade jag in till stan mot mitt möte, som för övrigt gick väldigt bra! Skönt var det också, tömma ut allt inom mig.. Träffade även på min söta granne Sandra, hur go som helst, gav mig sitt busskort, så jag slapp gå hem igen för hon skulle ändå åka bil, tack gumman!

Goa Sandra ♥ Du är en så fin vän, gumman!


Väl påväg till bussen och jag går lite i min egna värld och funderar på allt och inget, tittar upp och vilka står där om inte Ida och Louise :) Åh, jag blev såå glad, slängde mig i armarna på Ida.. Var såå hemskt länge sen jag träffade henne och det kändes som det var den perfekta dagen att slumpvis stöta ihop med dom! Jag stod nog där och höll om henne i flera minuter.. Sen kom jag på att Louise också var med, haha.. Kramkalas helt enkelt ! :)
Det värmde i mitt hjärta över att se dom båda..
Ida skulle iväg på möte och skulle inte ta samma buss som mig, Louise skulle till Öster och köpa cigg så vi åkte samma buss, för att få prata lite, jag orkade verkligen inte gå hem när jag kunde åka buss .. Lat? Nope.. Jag hade nämligen 2 hundar att ta ut när jag väl kom hem..

Gammal bild på Ida och Louise.. Har tyvärr ingen ny :/


Åhh, mina små pluttar var så glada när jag kom hem, det är lika härligt varje gång, hela Boss viftar och gnyr :) Ceros snurrar runt runt och nyser av glädje.. Underbara liv!
Tog Tossen först.. det var sjukt varmt idag , nu börjar det dock bli lite kyligt.. Synd..

Gammal bild på mig & Toss.. Naaaw.. Tröstade mamma.. Gopojken ♥ 


Sen ringde Sandra, gick in och bytte hund och gick ner till Svennes med Ceros för att möta upp Sandra.. Ceros var en glad prick idag :) Men när vi nästan var hemma var han så trött att han sölade efter oss och flåsade som aldrig förr.. Bebbe..
Lämna Ceros hemma och gick upp till Sandra, vi fikade lite och pratade om känslor.. Sen hade hon ett läkarbesök som skulle komma hem till henne men hon frågade om jag inte kunde stanna kvar och vara med.. Självklart, man ska alltid finnas för sina vänner!

Min alldra bästa trognaste vän i hela denna värld.. CEROS :) ♥


Nu är iaf Sandra nere på Carema med lilla Noella, ska kolla om lillskruttan kanske har astma :( 
Men nu var jag så slut i hela kroppen att jag behövde sätta mig ner hemma en stund så därmed är jag inte med dom på sjukan.. Men Sandra förstod mig , vi skulle ses senare :)
Och nu sitter jag här.. Ska ta ut Bossen igen, han säger till nu att han vill ut en sväng, skulle gissa på nr 2.. haha..
Han tjatar så gulligt så jag lär kila ut med honom nu.. Ceros är fortfarande trött, dom är så olika dom två.. 

Nu ska jag hitta på nåt annat att pyssla med en stund.. Hej så länge!

♥Mina tankar är hos din, mamma, varje minut..♥



Kramar


Kommentarer
Postat av: Moster Sandra

Skönt att mötet gick bra!

2010-04-16 @ 14:37:38
Postat av: Maddiz

Älskar din blogg gumman! Dina inlägg kan aldrig bli för långa:D Kramar

2010-04-16 @ 20:28:05
URL: http://raggarmaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0