PåskHelg! Blev ett långt inlägg idag i slutändan.. haha..

Jag personligen är inte alls sånt fan utav påsken alls.. Det beror nog mestadels på att det är i April.. Och den 15 april 1994 gick min mamma bort.. Sen har jag heller inte "firat" påsk sedan mamma levde, så jag missar väl inget heller..
Så för mig har det varit som vilken helg som helst egentligen..

Igår var det ju strååålande väder, jag njöt som bara tusan!
Ut på en lång, mysig promenad med dogsen som älskade vädret lika mkt som oss :)

Ceros Spanar på nåt ;) Hjärtat mitt! Kärlek!


Även Toss spanade .. Hihi .. Älskade lillen! :)


Sen på förmiddagen så åkte vi och hälsade på Stefans Älskade Farmor!
Alltid lika trevligt! :) Vi blev bjudna på en supergod tidig middag! Tackar!
Underbara Nelly var såå lycklig som alltid, goa lilltjejen, vi kastade boll och busade , sen blev lillan trötter och gick och la sig och sov .. hihi..

Solen skiner och vi är lyckliga över livet och varandra! ♥


På kvällen la vi oss faktiskt tidigt och kollade på film, min feber kom krypandes tillbaka och desamma med halsont.. :( Jag kommer att bli sjuk, hur mkt jag än låsssas som jag inte kommer bli det.. SUCK!

Väl i sängen så fick jag ett sms av min nyfunna och underbart trevliga granne Sandra :) Som bad mig kika upp till henne (Hon bor precis över oss) Men eftersom jag kände mig dålig och redan låg i sängen så skickade jag ett mess och sa att jag inte kunde.. Men 40 minuter senare och en massa funderande så skuttade jag upp ur sängen, tog en treo och gjorde mig iordning och gick upp ändå :)
Tur att jag har en stöttande make som gav mig en "spark i baken" haha..

Mys & gos <3 (gammal bild)


Sandra drack några öl, själv höll jag mig till te :P haha.. det var iallafall otroligt trevligt!
Himla glad över att ha träffat henne och att vi klickar så bra ihop :)
Vi hade riktigt trevligt, satt coh pratade om allt och ingenting :)
Sen vid tolv åkte hon till Sätra och jag gick ner och kröp ner i sängen igen :)

En bild från igårkväll :)


Hon har en helt underbart bedårande dotter Noella, en riktigt charmknutt lär jag säga, 1 år gammal.. Noella var hos sin morfar igår kväll om jag inte minns helt tokigt :)
Men jag träffade henne innan på morgonen när jag och Sandra tog en fika och sen när jag Och Stefan skulle åka till Bomhus och Sandra skulle till sin mormor på påskmidgads så möttes vi trappen och jag va tvungen att springa in och hämta kameran för det var det sötaste jag sett på länge ;)
Det var dock inte första gången jag träffade Lillan :)

Årets sötaste Påsk-Kärrings Pristet går till....NOELLA :) ♥


Idag har vi tagit en riktigt härligt lång promenad med pojkarna, svängde förbi Dollar en sväng och köpte lite godis & lite småsaker..Är inte så mkt för godis men det är min karl :P hehe..
Väl hemma så blev det en storstädning, vi fick även igång dammsugaren som har fått nå glapp i sladden men idag ville den fungera utmärkt! Toppen! :) Passade på att tvätta pojkarnas filtar och damma överallt.. Härligt!

Sen har vi varit hos en god vän och tagit en fika och umgåtts, dock bara en timme men det var super trevligt!

Imorgon ska vi till Svärmor på middag! :)

Nu ska jag dricka te, kolla om det är nå vettigt på TV och mysa ner mig i soffan, jag är trött nu..

Ha det så bra!

hejs svej!
 


Kommentarer
Postat av: Emma - Inredning - Missfall - Designer

Härliga bilder :)

2010-04-05 @ 21:50:52
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0