Sol Sol Sol..

Underbara väder, jag ber verkligen om att det håller i sig :)

Vaknade utav att Stefan ropade att vi skulle få besök, så jag flög upp ur sängen , haha..
Jag sov så jävla kasst inatt, typ 3 timmar så när Stefan vaknade så bad jag om att få sova en stund till.

Hur som helst så kom Steffe och Rola över på en kopp kaffe/te en stund, mysigt :)

När dom åkte så tog jag Ceros på en långpromenad i det vackra solskenet, helt underbart.. Sen tog jag ut Bossen på en lika härlig promenad..

Har hunnit med min vanliga rutinstädning här hemma, men nu vill jag ut i det fina vädret, inte ska man sitta när solen väl skiner! Nej, jag ska ut och gå, tar med mig Ceros, han vill säkert också ut, han sover dock nu, men jag väcker honom ;) Dumma jag..Haha :)

Naaw, Sandra skrev till mig på msn nyss och bad mig kika upp till henne, så nu har jag varit uppe och pussat och lekt med lilla Noella.. Gotjejen! Tyvärr glömde jag kameran..

Aja, nu ska jag ut i solen igen!


Hej Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0