Söndags städning och Gaddnings tid!

Har haft söndags städning idag och kl 14.00 hade Stefan en sittning inbokad.
Så dagen har bara sprungit förbi.. Lovade ju er ett inlägg igår med bilder på Stefans nya tatueringar, men jag var uppe hos Sandra och efter det var jag såå trött!

Men jag kör ett Bild inlägg idag istället :)

Stefan kör på Maddde idag :)



Bilden här nedan tycker jag blev så kass.. Dumma ljus.. :/
Aja, så blir det ibland.

Maddes Tatto som hon som sagt var här idag och fick gjord! :)
Hon var supernöjd och glad att äntligen fått sin dröm tattoo :)
Dock ville färgen inte riktigt fästa lika bra på hennes hud, men det
blev toppen bra i slutändan och alla blev nöjda och glada :)


Såhär kan det se ut vid vårat köksbord när man kommer hem.. hehe.


NärBild.. :P


Stefan´s nyaste som han gjort på sig själv då.. Läcker! (ej klar)



Sen en på hans handled..♥

Visade han mig en morgon för några dagar sen.. Hehe.. sööt :)

Nej nu får det räcka med bilder för idag..

Medans Stefan tatuerade Madde så höll Boss mig fullt upptagen, han hoppade och var INTE allmänt galen..Nej Nej, Idag så var han uttråkad, sur, knepig, envis och mitt i allt fick han ont i magen :( så jag har varit ute och gått med honom 3 ggr mellan 14.00 till 18.00.. Nu är både han och jag helt slut vill jag lova och mina fötter gör såå ont!

Japp, det var väl de.. hmm.. Vi har storstädat här hemm idag också, Söndags Städning.. Skönt..
Imorgon ska Stefan jobba och jag ska tvätta bland annat... Kul Kul..

Nu vill jag iaf ta´t lungt i soffan resten av kvällen..
det var förresten SUPERSKOJ att träffa Madde idag, det var typ 8 år sen vi sågs tror jag vi kom fram till..Men vi lär synas snart igen :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Maddiz

Hej gumman min! Är fortfarande super nöjd med tatueringen och alla tycker den är så fin:D Var så skoj och ses. Måste göras om snart fast bara umgås denna gång. Jo, de var nog 8 år sedan. :D Puss och kram

2010-04-20 @ 00:42:11
URL: http://raggarmaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0