Sötaste Noella <3

Var uppe hos Sandra en stund eftter att dom varit hos läkaren, dom kunde inte hitta nåt som tyder på astma och det är ju hur skönt som helst! Lättnad..

Har iaf sprungit och ner ett par ggr idag, det brukar bli så med oss.. Haha.. Hämta socker, hon behövde en glödlampa.. aa och osv.. Sist jag var upp nu tog jag med kameran för Noella är såå söt!
Hon skattar så gott och det värmer i hela kroppen, jag sitter här och ler bara jag tänker på det.

Hon tyckte iaf att kameran var super intressant och skulle sitta i knät och titta rakt in i kameran och jag fick inte sluta knäppa heller.. Helt underbar!

Mystjejen! ♥ Hennes ögon är så otroligt vackra.. *Kärlek*


Lilla sjuklingen sprang och jagade mig i sin söta pyjamas.. Bedårande ♥


Nej, nu ska jag snart kila upp till Sandra en stund, Noella sover sött... Så nu ska det bli lite vuxen prat..
Är dock supertrött, så det får bli en liten stund bara, vi har hela dagen på oss i morgon :)

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Emma - Missfall -

Vilka söta bilder, hoppas att allt är bra med er idag.

Kram

2010-04-16 @ 11:00:51
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0