Shopping..

Idag var jag som sagt på mötet.. Jag kommer att skriva om det imorgon istället för jag är dö-trött efter att ha suttit 4 timmar i sträck och prata, fyllt i papper osv..Så jag kör ett kort inlägg ikväll..

Träffade min underbara vän Eva också! Sååå länge sen! ♥
Hon bor ju som sagt i Bro nu men var också på möte i Gävle så vi passade på att ses, härligt att träffas igen!

Saknar dig!


Efter mötet gick jag en sväng till Åhlens och shoppade lite ;)
fick ju som sagt presentkort på 500 kr och som medlem idag på Åhlens och om han handlade för 500 så fick man en rabattkupong av dom på 100 kr :D Toppen! Så nu fick jag i slutändan 600 :)

Äntligen ny mascara osv :)


Helt underbara ögonskuggor!
Varma, skimmriga färger, I LOVE!
Helt klart värt sitt pris.



Och en bild på allt tillsammans :)


Hur som helst, jag är supernöjd!
Jätteskönt att köpa lite nytt och fräscht till vår och sommar :)

När jag kom hem så kilade jag direkt ut med hundarna,
Men när jag kom in så somnade jag faktiskt till i soffan..
Sen la jag mig på sängen och kom upp och gick ut med dogsen kl 20.00..

Nu har vi kollat på hemmarfruarna tillsammans,
Sängen nästa! :)
Jag är verkligen helt utmattad,
Men jag skriver som sagt om mötet i morgon!

Sov så gott allihopa!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Maddiz

Härligt stumpan med lite förnyelse. De brukar göra gott! Kul att du börjat skriva igen. Verkligen saknat dina inlägg. Puss å kram

2010-04-27 @ 23:06:12
URL: http://raggarmaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0