Underbara väder, underbara hund !

Igår var jag och Ceros ute på en helhärlig promenad, gick även förbi Dollar och sprang in JÄTTEFORT och köpte tvättmedel..
Jag lämnar inte Ceros ensam utanför affärer, trots att jag sagt åt honom att vakta, om det händer så gäller det endast nån minut och jag gillar det inte!
 Det var så varmt och skönt ute! Vi var iaf ute och knalla i 2 & ½ timme.. Och jag var duktig och kom ihåg kameran och använde den T.om ;)

Så här kommer lite bilder på våran promenad från igår.. ♥

Mammas hjärta.. "Sätter mig här en stund.." :)


"Ännu bättre, Jag RULLLLLLAR ... Wiiieee" 


" Nu är jag klar, ska vi gå vidare då?"  Så otroligt fin!!


Äkta, Ren KärlekCeros har fått span på nåt ;)


Åhh, jag ryser.. Han är verkligen såå otroligt vacker ! ♥


"Yes, snöö.. gräva, äta, rulla"..
Tur att han hittade lite snö för det var riktigt varmt för honom..


Bjuder på en bild på mig själv från promenaden också..


Bara för att vi är såå coooola tillsammans, mohaha :P
Nej men checka in hans vackra pose :) Jag förstör ju hela bilden :P haha


Ja, det var lite bilder som jag knäppte på min älskling och på mig själv (ego?)

Påvägenen hem sen så hittade han en ännu större ren, helvit snö plätt(?) som han svalkade sig i, det var verkligen nödvändigt för honom, han var stekhet i pälsen.. Så när han var klar där var han blöt istället, hehe, så söt!
Jag hade dock lagt ner kameran då och orkade inte gräva i väskan efter den ..

Idag...

Otroligt varmt och fint väder idag också, underbart! Lär vänta tills mitt hår har torkat helt, sen ska jag och Ceros på en långis i solen.. Han är busig idag, hoppa och lekte som tusan när vi var ute på förmiddagen :)
Själv är jag superförkyld och har feber, men jag överlever :)
Ut ska vi iaf nu igen på eftermiddag men då på en längre promenad...

Tycker att Stefan kan ta Boss själv eftersom han kom hem från jobbet efter lunch idag..
Jag personligen tycker att Stefan ska spendera lite mer tid tillsammans med Boss, perfekt när han får gå hem tidigare, då kan han ju umgås med Tossen :) Hoppas han tycker desamma..
Hur som helst, annars så gör jag som jag brukar, tar Boss efter Ceros på en långis, ingen av dom ska sitta inne i detta otroliga väder juh!

Höres av senare.. Ska vila lite grann på soffan framför TVen så jag har krafter att busa med Ceros :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0