VårPromenad i bilder..

Solen sken så vackert utanför köksfönstret i morse..


Klarblå himmel.. Så himla underbart & Vackert..


Toss på språng, omöjlig att få att stå still, då lär man vara 2 stycken :P
Får komma mer bilder på honom en annan dag,
Han var inte alls nån linslus idag inte :) Men söt dock som alltid ♥


Och Daggens Linslus blev... CEROS.. :)

Grabben som älskar snö..


- Jag lägger mig här en stund och spanar..


- Det finns inge bättre än att rulla runt i snöööö.. hehe..


- Lägger mig och vilar en stund, okej? ;)


- Jag ser nåt, det är nåt, jag vet att det är det, Titta noga! Vacker!


- Äsch, de va inget, lägger mig här en stund i solen istället..


- Åhhh, Titta vad jag hittade, grönt fint gräs.. :)


- Mysigt här i solen, på gräset, framför snön.. haha..


- Nä,nu går vi hem, mamma..Ska bara lukta lite här först.. hihi..


Nu har jag bjudit på en massa bilder på Gokillen, Ceros :)
Han är så mycket lättare att plåta, bara släppa kopplet och koncentrera sig på kameran,
Han går ingenstans utan mig och han var verkligen med på noterna idag,
Dvs att ställa upp som modell.. :)
Han körde på som vanligt, sin egna söta stil..
Struntade fullkomligt i både kameran och blixten..

Mammas Älskling ♥

Ha en toppen dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0