Vilken Fredag!

Ja vart ska man börja?.. Skippar det vanliga, ni vet, städa, städa städa, det vet ni nog alla vid detta lag att jag gör vareviga dag.. Men en sak iaf, Jag har storstädat hela badrummet idag så allt skiiiiner! Nog om det! :)

Kör en kort version utav dagen hitills..

Fick trevligt besök i förmiddags efter jag hade varit ute med hundarna, Steffe kom förbi :)

Alltid lika trevligt, det är verkligen en helt supertrevlig kille, en toppen vän! Rak, ärlig, trevlig, omtänksam och pålitlig, alla egenskaper en bra äkta vän ska ha med andra ord :)

Det var trevligt, vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord, hundarna låg nöjda med sina märgben och tugga och slicka, så jag kunde slappna av och slippa ha koll och "bråka" med Boss hela tiden för han blir ju så himla glad! Steffe brukar dock säga åt honom själv ändå. :P Skööööönt!
Efter en stund kom Stefan hem och då hade jag plötsligt två Stefan hemma i köket.. haha..
Dom satt och snackade gaddningar.. Gud så trött jag är på det ordet.. suck suck suck..



Sen kom iaf Steffes fru, Rola förbi också :) det tyckte jag var skitkul! Jag har aldrig träffat henne tidigare tyvärr :/ Har liksom aldrig blivit av, vi har pratat i telefon med varandra men aldrig träffats.
Jätte härlig tjej! Vi hade massa att prata om.. haha :) Kul!
Hon kom förbi en sväng till sen med bilen så vi pratade en liten stund innan hon skulle vidare!
Kul att lära känna nya människor, LOVE IT! Iaf BRA människor..

Har varit ute med båda pojkarna så mycket idag att jag faktiskt har ONT i både ben och fötter.. Men det var det värt.. Jäkla trist väder bara, blött.. blää.. Hundarna blir ju så skitiga och hur mkt man än torkar dom när man kommer in så släpas det ju in hur mycket grus som helst, värdelöst.. Hoppas på att den riktga våren kommer väldigt snart.. Jaja, nog med gnäll.. Grabbarna är bara för goa..♥
Såhär såg dom ut efter sina långpromenader med mig..

En bild säger mer än tusen ord .. hihi :)
Tror jag körde slut på mina små här hemma,
Men det är bra..Ordentliga promenader med både lydnad och lek är perfekt för dom!  

Hur söta får man vara egentligen?! Dom är ju gudomliga, inte sant? ♥



Nu ligger karln och halv sover, han tvärsover inom 10 minuter, garanterat..
Boss ligger brevid mig, han har ätit sin middag och vill ut och göra nr 2 nu.
Jag tycker att det är Stefans tur men tydligen inte..
Så nu lär jag avsluta och ta ut lillskrutten en sväng, sen SKA jag ta ett skönt bad och bara rå om mig själv en stund..

Får se vad denna fredag kan ha att erbjuda.

Bjuder på en bild på mig själv idag också :P haha


Vad ska ni läsare göra??

Ha en trevlig fredag och ta´t lungt därute :)


Kommentarer
Postat av: Emma - Missfallen - Inredning - osv

Fin bild på dig, ikväll är det lugnt här hemma, fredagsmys med sambon.

2010-04-09 @ 21:23:52
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0