I tårar..

                  

Jag sitter här med tårarna rinnandes ner för mina kinder.
Inte utav sorg dock, nej, jag hade fått ett svar ifrån Vivianne som för en tid sedan hade skrivet ett inlägg åt mig på Amelias hemsida, av en slump så hittade jag detta och jag svarade henne sjävklart.

Nu hade jag fått yttligare ett svar tillbaka ifrån henne.. Som gjorde mig så berörd att tårarna bara rinner.
Samtidigt så skänker hon mig strykan att fortsätta , genom att skriva sina tankar & känslor till mig.
Jag är djupt tacksam, kan inte riktigt beskrivas i ord. 

Det finns så otroligt fina mäniskor i våran värld,
Det finns sådana underbara och vackra själar.
Du är en utav dom, Vivianne..

Att bry sig om någon man inte ser eller hör,
Det är inte alltid det lättaste men för dig är det lika självklart som för mig.
Alla dessa barn som utsätts för detta dagligen måste veta att det finns dom som står upp för deras rättigheter.
Att det finns människor som hör deras tysta böner i mörkret.
Det finns folk som hör och ser deras smärta & försöker göra nånting åt det.
Alla vuxna blundar inte för eran börda, jag lovar er..

Massor utav tack till dig, Vivianne..♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0