Saknad

Jag sitter här och klickar mig runt på olika bloggar,
Läste nyss ett inlägg som gjorde mig väldigt glad! - Det var på tiden..

Men sen slår saknaden till,
Jättejobbigt..
Saknar mejlen, komentarerna och förståelsen.
Egentligen så känner jag inte personen privat eller IRL men ändå.
Hon kom till att betyda en hel del för mig, en vänskap på håll och det gör ont att läsa när hon är ledsen,
När hon känner sig ensam och besviken, sårad och arg.


Jag vill kunna finnas där för henne men jag får inte göra det,
 - pga en person som inte ens existerar in mitt liv längre.
Det smärtar i mitt bröst,
Och jag känner mig maktlös.


Jag kanske inte kan göra nåt åt saken,
Men jag kan tala om hur jag känner.
Varesig hon läser eller inte,
Så har jag fått det sagt..


Så egentligen vill jag bara säga - Jag saknar dig..



Jag finns här om du behöver mig,
Vet inte om det betyder någonting för dig,
Men nu vet du iallafall.

Ta hand om dig! ♥


Kommentarer
Postat av: emsi

Vilken fin människa du är :-)

2010-12-08 @ 23:46:34
URL: http://foreveremsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0