Sjuk-stuga



Lillan är så förkyld och rosslig.. Plutten!
Det är alvedon & nässpray som härjar här hemma nu.
Just nu sover hon en stund..
Det sovs inge vidare inatt pga näs-täppan.
Men hon är lika glad och go ändå :)



Medans lillan vilar så har jag passat på att dammsuga här hemma,
Mår väl inte prima jag heller men det funkar, lite förkylning har väl ingen dött av ? :P

Stefan var iväg i morse och köpte en radiostryrd helikopter, till Noella, tror mer den är till honom, ack så han leker.. haha.
Och nu gick den sönder.. Kul med en hund som ska på allt.. den fick hela 5 timmar.. Kul!

Nej nu ska jag pusta ut lite innan jag lär väcka lillfia så hon sover inatt också..



BTW. Har lagt över bilderna från kameran nu - Så Jul-bilderna kommer inom kort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0