Bio ikväll :)

Ikväll ska jag och älsklingen på bio :) Ska bli så mysigt så .. ♥
Vi fick presentkort utav svärmor och kjell i julklapp :)
Tusen tack för det :)

Ska iaf se Avatar.. Hoppas den är så bra som folk säger :)

Annars har det varit fullt upp här hemma.. Hjälpt Stefan att dela reklam idag, det gick väldigt snabbt och smidigt, klara på 30 min :P Men jesus så varmt det blev att springa upp och ner i alla trappaor, men det är ju toppen träning :) Dragit från dammsugaren oxå en sväng.. Osv..

Vet inte om jag hinner bada Tossen idag :( Tror det får vänta till i morgon, men det funkar ju det oxå :)

Nej nu lär jag avsluta, ska ut med hundar, duscha, göra mig i ordning osv..

Vi hörs av!

Myser i soffan tillsammans med våra älskade te koppar :) hehe


Pussar&Kramar
              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0