Camilla & Lilla Alicia :)

Idag ska jag gå ner på stan (isnön, hoppas det slutat snöa tills dess) ska iaf ner och träffa Camilla och lilla Alica som hunnit bli 3 veckor nu :)
Har redan packat ner kameran i väskan så jag inte ska glömma den, VIKTIGT! Ska bli så trevligt och mysigt att träffa dom båda, har verkligen längtat och sett fram emot det :)


Här hemma bakas det iaf scones.. doftar härligt och dom är nog snart färdiga.. :)

Idag går alla mina tankar ut till Matilda & hennes familj som nu går igenom en så stor sorg..♥



Kramar
     

Kommentarer
Postat av: Milda Matilda

Tack Zanna! Vet du, jag kände mig på något sätt glad under begravningen. Vi gjorde den inte så mörk, den fick bli ljusare, som pappa. Han var inte en sorglig person, vi ville hedra honom. Men självklart var alla ledsna.



Fina, söta du. Ha så kul på tjejkvällen och mys! Jag har tänkt på dig också!



KRAM

2010-01-07 @ 20:50:45
URL: http://tildars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0