Ceros badar :)

Han är en sån lugn liten skruttunge.. Allt går så snabbt och smidigt med honom :)
Stefan var in ett par ggr under badet och knäppte lite bilder :)
Här kommer några stycken :)

Väntar på att få påbörja sitt bad :)


Okej då sätter vi igång.. Hmm.. gillar jag detta ? *förvirrad Ceros* :P


Men det är väldigt mysigt när schampoo ska in i pälsen :) *MYS*


Ja det är riktigt mysigt.. Osminkad som vanligt :P Man ska kunna
Bjuda på sig själv precis som man är :)



Underbart att bli insvept i en handduk och gosa in sig :)


Sen den underbara borsten som oxå masserar.. Härligt!
Boss blir lite avis här ;)



Bebis njuuuuuter.. Pussa lite oxå ♥


Boss ville självklart oxå mysa med borsten..hihi..
Den var nog mysigare än han trodde, eller vad tror ni? ...


- Kolla Boss, va fin jag blev :)
I morgon är det din tur :)


Visst är dom bedårande våra små grabbar här hemma? ♥


Hihi.. Det var min kväll det :) + att jag hjälpte Bejb med reklamen och gud va fort det gick då :)

Jag älskar dig ♥ - Bild från Nyår :) Mysigt!


Vi kanske hörs av lite senare, sov fan bort halva dagen idag :( Så jag lär ju vara uppe ett tag.. :S

Puss & Kram till er goa läsare!
               


Kommentarer
Postat av: Karin Arhamn

Sötnos Ceros :D

Så duktig han är!!

Puss gumman! Ses säkert imorgon en stund :D

2010-01-03 @ 00:43:15
URL: http://arhamn.bloggsida.se
Postat av: Kusin Sara

Gud så söt han är , och vilken fin form han har ! :D längtar efter er <33

2010-01-04 @ 23:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0