Ehh?

Skulle inte tro det .. Nope!



************************

Hade en trevlig dag tillsammans med Karin & hennes Pappa,
Underbara människor det där, till miljoner!

Tog Ceros på en långis i snöfallet,
Gick och funderade, klurade och bara va.
Så avslappnande, bara jag och han.
Lugnet i kroppen,
Ro i själen.
Älskar det!



Nu ligger jag i sängen med Ceros på min fötter..
Han är bara för mys den där Ceros ..
Både han och jag är trötta nu.
Tror jag ska bädda ner mig,
Slå på en film och somna in.
Sova bort all skit som snurrar omkring mig.
Vem har orken till allt hela tiden?
Inte jag iallafall, inte på långa vägar.

Jag är den jag är,
Passar inte det så är det inte mitt problem.

Nu ska jag mysa ner mig riktigt ordentligt med Cerosgubben.

Godnatt!





Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

låter mysigt :) skönt när man får sånna stunder för sig själv... kram

2010-01-19 @ 12:38:13
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Sara

Gumman <3

Du vet väl att jag finns här om det skulle vara nåt?



Älskar dig <3<3 Pussss

2010-01-19 @ 12:54:58
Postat av: Tvåbarns Mamman som blev våldtagen & slagen.

Hej, vilken fin header!! :D

2010-01-19 @ 14:49:15
URL: http://precioso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0