En Trevlig Dag Tillsammans Med Camilla & Alicia <3

Till och börja med vill jag bara säga att min och Karins tjejkväll blev uppskjuten till i morgon pga detta snökaos i trafiken och sen har jag ju umgåtts med Camilla och lilltjejen idag och kom inte hem förens efter 18.00, gått fram och tillbaka i snöoväder, så jag är ganska, helt totalt slut faktiskt.
Så vi kom fram till att den får bli i morgon istället, finns ingen chans att jag orkar (Tyvärr) ta tåget med packning och Ceros när jag är så slut i både kropp och skalle. Men ingen är ledsen för det, så kan det bli ibland, det blev bättre såhär iaf :)

hihi, Jaa, vi är lite småknäppa ;) Men fan va kul vi har! VÄNSKAP..♥


Har iaf haft det supermysigt med Camilla och Alicia  vi har fikat, jag har stirrat mig blind på det lilla underbart söta knytet.. Har knäppt en hel del kort på henne SÅKLART <3  Vem kan motstå den lilla prinsessan :)
Sen tog vi oss en liten shoppingtur efter pyjamas till lillan, och gud så vi letade :S sen när vi gav upp, påväg ut ur butiken, då ser vi en hel ställning fullt med just pyjamaser :) Vi letade och kikade och hittade två supersöta till henne :) Knäppte dock inga bilder på dom..

Så Liten, Så vacker..♥ Jag har små händer så tänker hur liten & go hon är..

 

Vi tog en sväng till Lindex (?) om jag inte minns fel butik nu.. hihi hittade inget till Alicia där men Camilla köpte en ny amnings-bh :) Fin var den också.. Då kom även Camillas mamma och GUD vad jag har saknat henne! Hon är verkligen helt underbar.. Var som en extramamma för mig då jag och Camilla var mindre och var med varandra JÄMT, hihi.. Men sen flyttades jag vidare, tyvärr.. Bra för mig, jättetrist för mitt starka band till Camilla och hennes familj.. Jag älskar dom verkligen, underbara människor ♥

Mor & Dotter .. ♥ Så fina tjejer det där :) Alicia är en Mammagris :)

Jag hade inte träffat Camillas mamma på åratal, sist var en sommar i STHLM då jag bodde där och dom var där för att handla lite i en annan stad.. Det var ett underbart härligt återseende idag, både med Camilla, Hennes underbara mamma och det nya tillskottet ♥
Vi kom nu övererns om att det absolut INTE går gå så lång tid igen, aldrig igen!
Tack för en underbar dag tillsammans med er .. Jag hade verkligen saknat er så mkt!

Och hon har fått sin mammas vackra ögon .. ♥


En så charmig liten flicka, en sån vacker liten person.. Helt otroligt..
 ♥  ♥  ♥

Vi ses snart igen, tjejer :)

Puss & Kram 

            


Kommentarer
Postat av: Karin Arhamn

Otroligt söt lilla Alicia var :D

2010-01-08 @ 02:21:18
URL: http://arhamn.bloggsida.se
Postat av: Kusin sara

GUUUUUD så söt hon var , precis som du sa ! :) pusss

2010-01-08 @ 23:24:54
Postat av: Camilla wahlström

De va helt underbart att få träffa dig igen tjejen! har saknat dig såå mycket!! Aldrig så lång tid mellan gångerna igen! hörs å ses snart igen:) puss

2010-01-09 @ 12:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0