Grabbarna <3

Nu Tosse springer just nu runt här hemma med strumpor på baktassarna, då vi smörjt in dom och han vill inte alls låta salvan vara på, SÅ man tager vad man haver, han tycker det är skit- kul men sina strumpor, haha och han är sjukt söt med dom på :) Han springer fram och tillbaka här och visar upp sig, han tycker nog han är lite tusig ;)
Och Lyckan LYSER ur hans fina ögon..

Se bara själva.. Tihi.. Charmiga hund..


Sen satt dom båda här och fick lite mumma av papsen :)


Ge oss mera, pappa, mera! :)


- Vi tycker om att mysa tillsammans , för vi älskar varandra massa..♥
(Boss har lagt beslag på en av mina morgonrockar, den lila, den är hans nu,
Den har han i sin säng tillsammans me alla andra filtar, han ÄLSKAR DEN!)


*Ögonkontakt* Sötnosen <3 Mammas hjärteroll!


För jag vill inte visa mitt ansikte, men kolla mina läckra "dojjor"
Jag fick dom av mamma :D *en stolt Boss* hehe..


Vi var ute på en lite längre promenad nu på kvällskvisten alla 4 tillsammans, busade, tränade och allmänt myste tillsammans, väldigt trevligt!
Vi la märke till att hundarna på vissa ställen var som förstelnade = LÖPTIK..
Inget mer med det tänkte vi, ack så fel vi hade..
Har har varit kaos här hemma sen vi kom in.. En stackars gråtande Boss som vill ut och ragga tjejer och en trött Ceros som inte alls uppskattar att bli antastad utav sin bror.. NU äntligen har Boss förstått att det inte blir nå tjejer och har gått och bäddat ner sig.. Tack för det, tyckte riktigt synd om honom :( Ceros har därimot somnat här vid mina fötter, han sökte skydd här ifrån en tok K*t Boss..

                     ***************************************************************
Tjejkvällen bokad!

Nu är Zanna och Karins dag och kväll bokad :)
Jag och Ceros tar tåget ner till henne på förmiddagen,
Ska bli jättekul!
Jag är en riktig hemma människa, alltid varit,
Vill aldrig sova borta,
Jag ska alltid vakna i min egen säng,
MEN,
Hemma hos Karin, där STORMTRIVS både jag & Ceros,
Vi älskar att vara där, kan faktiskt våga kalla det för,
Vårat andra hem :) hihi..
Sover som en baby, både jag och Ceros där,
Och ingen ångest när jag vaknar,
Ingen " JAG MÅSTE HEM" känsla.
Karin är Bäst, En världs-toppvän!
Jag & Ceros Älskar Karin,
Och sjävklart Sammy & Ice ♥




Vi har verkligen alltid kul ihop,
Hur sjukt deppig jag än kan vara ibland så får hon mig alltid på strålande humör,
Hon är som ett litet lyckopiller den där, Karin :)
Haha..
Och vi kommer ha skitkul som vanligt i morgon,
Wiiie va jag längtar!
Nu ska jag ta mig en liten macka och sen krypa till kojs.

Bloggar nog inget i morgon,
Kankse nångång, vi får se.
Ha det så bra allihopa iaf,
Det ska iaf jag ha :)

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Karin Arhamn

SÅÅ söta srumpor Boss har fått! :D Verkligen Charmigt!

Va gullig du är gumman! Du är då en riktig toppentjej du med :D

Ska bli skitkul att träffas imorgon :D

Hörs av! Sov gott!

Puss och kram

2010-01-08 @ 00:40:20
URL: http://arhamn.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0