Härlig känsla..

Idag var jag och hämtade ut paket nr 2 utav mormor :)
Vilket visade sig vara mammas älskade docka som hon döpt till - Mulli Malli Muff- hihi-.. så sött! Hon har haft den enda sen hon var hur liten som helst :) Och tro mig, det syns tydligt på Mulli Malli Muff, hon är bra sliten den stackrs dockan :P Men det känns helt otroligt att få ha henne henne hos mig, mamma älskade verkligen den dockan ♥ Hon får dock bo i klädkammaren så inte Tossen leker lite för hårdhänt med henne.. aaw..

Jag och Mulli Malli Muff :) hahaha..


Hon vilar lite på sängen, det var en lång obekväm resa hit, hihi :)


Har hunnit med att storstäda här hemma idag också, härligt..
Lagade i ordning en riktigt god middag oxå , det satt bra i magen det :)

mumma ... :D


Har varit ute och hoppat i snön med Ceros idag, shit va kul vi hade, haha.. Kastade snöbollar oxå, det var poppis :) Sen klättrade vi i "snöberg" ca 6 meter höga, jäkla smidig Ceros är för sin storlek alltså, han väger ju även en del men han är ju lika smidig som ett rådjur den där :P hehe.. Så go! Mammas hjärta föralltid ♥

En riktig snöälskare :) Måste knäppa lite nya på hundarna ute i snön


Nu börjar min energi ta slut, men har en kvällspromenad kvar med Ceros men det är bara mysigt så det är ju inget att gnälla över :)

Tänkte sätta mig framför tven nu med en kopp te och slappna av och rensa min skalle och finna lite ro.
Det är dåligt med ro för mig just nu känns det som.. Jättejobbigt :/ 

La mig på soffan en sväng innan jag satte mig vid datan och fick genast ett otroligt trevligt, mysigt och kärleksfullt sällskap ..
Han är väl bara för go? Och stilen han har, kan detta vara sådär jätte bekvämt verkligen?.. Tydligen.. ♥ För han låg så en bra stund..


Hoppas alla haft en bra dag!

Kraaam
         


Kommentarer
Postat av: Karin Arhamn

Vilken gullig liten docka :D

Otroligt gullig bild på dig och lilla Boss! Myspys!

Tack för den underbara kommentaren på min blogg! Det gäller dig med gumman :D

Mjaa hmm, det var något mer jag skulle klämma in här. Tankspridd... äh, jag får återkomma på den tror jag!

Puss och kram vännen :D

//Karin

2010-01-06 @ 14:24:24
URL: http://arhamn.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0