Härligt

Snart kommer min käre vän, Karin och hennes pappa.. Ska spenadera dagen tillsammans med dom idag.
Jag saknar Karin jättemkt, vi bodde grannar förut och innan det så bodde vii faktiskt tillsammans.. Nu bor hon i Tierp, är ju inte så extremt långt men det är ändå långt och det tycker jag är tråkigt :(

Önskar att vi bodde närmre varandra igen, vi har alltid kul ihop, ut med hundarna på långpromenader tillsammans varje dag, tekvällar nästan varje kväll, stallet och vi får varandra på bra humör trots att livet kanske har en svacka just då.. Aa, hon är en helt underbar tjej, helt klart min bäste vän!

Det var allt för mig!

hej!


Kommentarer
Postat av: Karin Arhamn

Tack gumman :D Du betyder jättemycket för mig med :D

Synd att vi inte bodde närmare varandra! Det hade varit kul! Men vem vet, kanske blir även jag gävle bo om något år, när jag ska plugga högskolan, det vi allt se :D Eller så hamnar jag i göteborg eller Luleå, Haha, nä jag har ingen som helst aning, skojar med dig :D Puss och Godnatt!

2010-01-19 @ 00:41:30
URL: http://arhamn.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0